تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۵۴
فرزند شهید یعقوب ایرندگانی گفت: برای هر انسانی زندگی و جانش با ارزش ترین داریی است ولی شهدا در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند  حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب با ارزش‌تر از زندگی و جان است.
تاریخ رشادت ها و از خودگذشتگی‌های شهدا را فراموش نخواهد کرد
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، فهیمه ایرندگانی در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، با اشاره به نقش والای شهدا در حفظ و پاسداری از کیان ایران اسلامی بیان کرد: تاریخ رشادت‌ها و جانبازی‌های غیور مردان این مملکت را که برای حفظ میهن، استقلال و اقتدار آن داشتند را فراموش نمی‌کند مردان آسمانی که لحظه‌ای برای دفاع از آرمان‌های خود در مقابل دشمنان این مرزو بوم کوتاه نیامدند.

وی افزود: حفظ و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب مهم‌ترین رسالت ما است لذا باید در راستای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت کوشا باشیم و اقدامات سازنده ای بخصوص برای نسل جوان داشته باشیم.

ایرندگانی بیان کرد: جوانان امروز به‌عنوان یکی از تاثیرگذارترین قشر در جامعه هستند که می‌توانند نقش مهمی در گسترش و حفظ آرمان‌های انقلاب داشته باشند چرا که دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب استفاده می‌کند و جوانان ما با پیروی و الگو قرار دادن زندگی شهدا می‌توانند ادامه دهنده راه آنان باشند.

فرزند شهید با بیان اینکه مسؤلین در تمام عرصه‌های خدمت باید در همان مسیر شهدا قدم برداشته و لحظه‌ای از مسیر خدمت به مردم غفلت نکنند گفت: امنیت و آرامش امروز ما مدیون جانفشانی‌ها و ایستادگی سرخ قامتان عرصه دفاع و حراست از کیان کشور است و همه باید موظف به حفاظت و پاسداری از ارزش‌های والای شهدا و انقلاب باشیم.

ایرندگانی در پایان با اشاره به امنیت و اقتدار کشور در تمامی عرصه های اقتصادی، نظامی، علمی افزود: اگر شهدا و ایثارگران عرصه دفاع نبودند بدون شک این اقتدار و استقلال نیز نبود لذا همه‌ی ما مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدا، ایثارگران و رزمندگان این خاک هستیم.

انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdcbfzb8grhbswp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما