کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سریال بی‌پایان اختلال اینترنت؛

قطع اینترنت؛ دغدغه اهالی نازیل خاش

22 اسفند 1401 ساعت 8:26

قطع مکرر اینترنت؛ دغدغه اهالی بخش نازیل شهرستان تفتان که مشکلات متعددی را برای مردم به دنبال داشته است.


به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از تفتان ما، اینترنت بزرگ‌ترین شبکه ارتباطی است که تاکنون به دست بشر طراحی و به بهره‌برداری رسیده است و نقش آن در زندگی روزمره انسان و مدیریت زمان در راستای انجام امور و فعالیت‌های کاری بسیار پررنگ است.
 
اینترنت باعث شده ارتباطات با سرعت بیشتری در همهٔ نقاط جهان امکان‌پذیر باشد ما در خانهٔ خود می‌توانیم با دوستان، خانواده، و فامیل در دورترین نقاط جهان بدون هیچ محدودیتی ارتباط داشته باشیم در عصر حاضر اینترنت جز لاینفک زندگی  مردم شده که انجام امور و بسیاری از کارها بدون داشتن اینترنت ممکن نیست.
 
در بخش نازیل شهرستان تفتان با وجود سه حوزه، کوهستان، مرکزی و چاه احمد اینترنت  چند روزی قطع شده بود که این مشکل گلایه و نارضایتی شهروندان را در برداشت.
 
میر بلوچ زهی از اهالی بخش نازیل در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بنده به‌خاطر شغلی که دارم مدام با گوشی سروکار و نیاز به اینترنت دارم که متأسفانه در این چند روز قطعی بسیاری از کارهایم عقب‌مانده و برایم مشکل‌ساز شد مسئولین باید چاره‌اندیشی اساسی برای جلوگیری از قطعی آنتن و اینترنت داشته باشند.
 
یکی دیگر از اهالی بخش نازیل در مورد قطعی اینترنت و مشکلات آنتن‌دهی تلفن همراه گفت: بسیاری از مواقع پیش‌آمده که یکی از اعضای خانواده و یا اهالی محل  به‌شدت مریض بوده؛ ولی آنتن‌دهی جهت اطلاع به اورژانس و یا درخواست کمک و فراهم نمودن وسیله نقلیه جهت انتقال به درمانگاه را نداشته‌ایم.
 
در راستای گلایه‌مندی اهالی بخش نازیل مشکلات آنتن‌دهی و قطعی اینترنت خبرنگار ما به سراغ فرماندار شهرستان تفتان رفته و پیگیر موضوع شده است.
 
علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: قطعی اینترنت به دلیل مشکل فنی بوده که با تلاش و همکاری مجموعه مخابرات و اداره کل ارتباطات و فن آوری رفع شد.
 
شهنوازان اظهار کرد: روستاهای منطقه چاه احمد دارای اینترنت هستند؛ ولی در برخی مواقع و به دلایل خاصی که مربوط به اختلالات فنی است اینترنت قطع و سعی می‌شود در کمترین زمان ممکن مشکل حل شود چرا که خدمت در راه جلب رضایت مردم وظیفه اصلی و از اهم اقدامات مسئولین است.
 
وی با اشاره به نقش غیرقابل‌انکار اینترنت در زندگی روزمره افزود: فرمانداری با همکاری مخابرات و اداره کل ارتباطات تلاش می‌کند تمامی نواقص و کاستی‌ها در بخش ارتباطات که باعث قطعی گاه‌وبی‌گاه در منطقه می‌شوند را در جهت جلب رضایت مردم و خدمت صادقانه رفع کند.
 
انتهای خبر/


کد مطلب: 157832

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/interview/157832/قطع-اینترنت-دغدغه-اهالی-نازیل-خاش

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir