تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۴
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خاش:

انقلاب اسلامی میراث گرانقدر شهدا برای ما است

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خاش گفت: انقلاب اسلامی میراث گرانقدر شهدا برای ما است که باید با تمام وجود پاسدار این میراث باشیم.
انقلاب اسلامی میراث گرانقدر شهدا برای ما است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون علیرضا تمندانی ریگی  در گفتگو با خبرنگارتفتان ما، به  اهمیت نقش شهدا در عرصه‌های مختلف دفاع از کشور اشاره کرد و بیان کرد: اگر امروز در کشور امنیت و اقتدار وجود دارد مرهون ایستادگی و شجاعت شهدایی است که چه در هشت سال دفاع مقدس و چه بعد از جنگ همیشه در خط مقدم دفاع از کشور جان شیرین خود را سپر کرده و از کیان مملکت اسلامی دفاع کردند.

وی اظهار کرد: برگزاری مراسمات و یادواره‌های شهدا، ترویج و فرهنگ سازی زندگی به سبک شهدا و تبیین آرمان‌های والایی که شهدا بخاطر حفاظت از آن‌ها جنگیدند نقش مهمی در ترویج و تقویت روحیه شهادت طلبی در بین جوانان دارد.

تمندانی ریگی افزود: جوانان به‌عنوان اصلی‌ترین عنصر سازنده در کشور نقش مهمی در تبیین و گسترش فرهنگ شهادت و تبیین رسالت اصلی شهدا بر عهده دارند دانش آموزان و دانشجویان با کسب علم و دانش همگام با حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلابی می‌توانند سازندگان نظامی مقتدر بر پایه ایمان به خدا و پیروی از خط ولایت باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خاش با اشاره به اینکه همه مسؤلین در هر سمت و مسؤلیتی مدیون خون شهدا هستند گفت: مسؤلین و مدیران باید در راه خدمت با پیروی از اندیشه‌های والای شهدا خدمتگزارانی صدیق و واقعی برای مردم و انقلاب باشند.

وی در پایان اقتدار، استقلال، و آزادی کشور را مدیون و مرهون ایثار شهدا دانست و بیان کرد: اگر وجود غیور مردان همیشه زنده تاریخ که شهدا هستند نبود مسلما امروز این اقتدار و عظمت را در عرصه‌های مختلف بین المللی نداشتیم

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcjmaeviuqeioz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها