ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> عصر هامون - آماده باش آتش نشانی خاش در شب چهارشنبه سوری/ استقرار پنج اکیپ در سطح شهرستان - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار خاش:

آماده باش آتش نشانی خاش در شب چهارشنبه سوری/ استقرار پنج اکیپ در سطح شهرستان

23 اسفند 1401 ساعت 21:14

شهردار خاش گفت: در راستای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی در سطح شهرستان به‌مناسبت چهارشنبه سوری آتشنشانی در آماده باش کامل جهت خدمت رسانی به شهروندان است.


به گزارش پایگاه خبری عصرهامون مهدی شهنوازی در گفتگو با خبرنگار تفتان ما بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه آخرین شب سال و جشن چهارشنبه سوری در سطح شهر توسط مردم انجام می‌گیرد پنج اکیپ در پنج نقطه از سطح شهرستان مستقر شده اند.

وی افزود: تمامی کادر آتشنشانی با همکاری و هماهنگی شهرداری در شب چهارشنبه سوری به صورت ۲۴ ساعته شیفت بوده تا خدای نکرده شهروندان دچار آسیب و حادثه ای نشوند.

شهردار خاش افزود: قطعا  لازم است براي مقابله با اقدامات خطر آفرین توسط جوانان و نوجوانان در شب چهارشنبه سوری اقدامات سازنده و تلاش فرهنگي در جهت آگاهي مردم و جوانان انجام شود تا در روزهای آخر سال خانواده ای دچار آسیب و نگرانی نشود.

وی در پایان گفت: والدین اجازه ندهند تا فرزندانشان ترقه های پرخطر بخرند  هیجانات کاذبی وجود دارد که حادثه ناگوار مانند قطع عضو را به همراه دارد از خریداری و نگه داشتن مواد آتش زا و ترقه در جیب خود داری کنند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 157945

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/interview/157945/آماده-باش-آتش-نشانی-خاش-شب-چهارشنبه-سوری-استقرار-پنج-اکیپ-سطح-شهرستان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir