تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۱۹
رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان تفتان گفت: آب به‌عنوان اصلی‌ترین عنصر حیات نقش اساسی در زندگی مردم ایفا می‌کند در همین راستا این اداره با عزمی استوار در صدد تأمین آب برای مناطق نیازمند هستند.
آب‌رسانی به مناطق عشایری و روستایی با عزمی استوار ادامه دارد
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، عمر هاشمزهی در گفتگو با خبرنگار تفتان ما بیان کرد: بسیاری از مناطق حوزه تفتان نیازمند آب‌رسانی هستند در هیمن راستا بازدیدی به‌همراه بخشدار گوهر کوه از مناطق عشایری کوه مرغک انجام و مشکلات و نیازمندی‌های این منطقه در زمینه آب شناسایی شد.

وی اظهار کرد: باید از ظرفیت خیرین در مناطق محروم استفاده شود تا روند آب‌رسانی به این مناطق تسریع پیدا کند که در این راستا اداره آب و فاضلاب شهرستان از هیچ کمک و همکاری دریغ نخواهد کرد.

رئیس اداره آب و فاضلاب تفتان افزود: رایزنی‌های لازم جهت کمک به اجرای پروژه‌های آب‌رسانی با خیرین متقاضی انجام و در کمترین زمان ممکن مشکل آب در حوزه روستا‌ها و مناطق عشایری تفتان رفع خواهد شد.

وی اولویت اقدامات اداره آب و فاضلاب را تأمین نیاز‌های منطقه در حوزه آب خواند و گفت:‌ امید است با همکاری خیرین در در ماه‌های اول سال مناطق نیازمند و شناسایی شده از آب شرب بهرمند شوند.

انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdcjyoevouqeiyz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما