تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۸
در گفتگوی اختصاصی وزیر نفت با عصرهامون مطرح شد؛

با متخلفان توزیع سهمیه نفت سفید برخورد می‌شود

وزیر نفت گفت: شعباتی که در توزیع نفت تخلف کرده‌اند به بازرسی معرفی می‌شوند.
با متخلفان توزیع سهمیه نفت سفید برخورد می‌شود
پس از انتشار کلیپ گلایه‌های خبرنگار افتخاری عصرهامون از نحوه توزیع نامناسب سهمیه نفت سفید در شبکه‌های اجتماعی؛ جواد اوجی، وزیر نفت در تماس تلفنی که با خبرنگار ما داشت، با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در تسریع روند پروژه گازرسانی به سیستان و بلوچستان بیان کرد: شتاب این پروژه در دولت سیزدهم نسبت به دولت‌های قبل بیش‌ازپیش بوده است.

وی با اشاره به انجام عملیات گازرسانی در شهرها و روستاهای منطقه سیستان، ادامه داد: توسعه گازرسانی در سیستان و بلوچستان فرایند صعودی داشته و در حال حاضر ۴۱۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری برای خط جدید از ایرانشهر به چابهار انجام شده که این خط آماده افتتاح است تا مشکل گازرسانی به جنوب استان رفع شود.

وزیر نفت با تأکید بر اینکه عمده مشکل مردم در سیستان و بلوچستان موضوع گازرسانی است، گفت: در سفری که با مخبر وزیر کشور و محرابیان وزیر نیرو و نمایندگان این استان داشتیم سهمیه ۱۰۰ لیتری نفت سفید به هر خانوار سیستان و بلوچستان جدا از سهمیه‌ای که داشتند هدیه شد.

در ادامه این تماس وزیر نفت، ویس کرمی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران بر روی خط ارتباطی آورد و خواستار پاسخگویی و پیگیری مطالبه خبرنگار شد.

 کرمی بیان کرد: برای اولین‌بار در طول تاریخ توانستیم نفت سفید را به‌وسیله لنج از بندرعباس به زاهدان منتقل کنیم که علاوه‌برآن این فرآورده را به‌وسیله نفتکش به این استان ارسال می‌کنیم.

وی افزود: در این راستا از ابتدای سال تاکنون سهمیه ۷۰۰ لیتر کوپن نفت سفید به هر خانوار در استان سیستان و بلوچستان تحویل داده شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: اسامی شعباتی که تخلفاتی مانند خرید نفت از شهروندان یا بسته‌بودن شعبه‌های نفت را انجام داده‌اند را به ما اطلاع دهید تا پس از بررسی موضوع با عاملان آنها برخورد کنیم.

انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdcd9j0f9yt0kz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما