تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۰۰
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان از توزیع بیش از ۳۴ هزار بسته معیشتی به مناسبت ایام نوروز در بین نیازمندان سیستان و بلوچستان خبر داد.
توزیع ۳۴ هزار بسته معیشتی، عیدانه سبزپوشان سپاه به نیازمندان در نوروز
غلامرضا ملایی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون از برگزاری مرحله دیگری از نهضت خدمت مؤمنانه بسیج هم‌زمان با عید نوروز خبر داد و بیان کرد: ۳۴ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی به‌عنوان بسته عیدانه در مرحله اول میان اقشار بی‌بضاعت و کم‌بضاعت سیستان و بلوچستان توزیع می‌شود که شامل؛ برنج، رب، ماکارونی، روغن، نخود، کنسرو لوبیا و... است.

وی با بیان اینکه توزیع این میزان بسته معیشتی در بین نیازمندان شناسایی شده در اقصی‌نقاط استان در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: بسته‌های فوق با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج در محلات توسط گروه‌های جهادی با حفظ شأن و کرامت بین افراد توزیع خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان با بیان اینکه این عیدانه به همت سازمان بسیج مستضعفین تهیه شده است، ادامه داد: ارائه خدمات به نیازمندان توسط گروه‌های جهادی و با استفاده از ظرفیت مساجد و پایگاه‌های بسیج مقاومت بوده که گروه‌های جهادی بدون هیچ چشم داشت و مزد و پاداشی در این راه وارد میدان شده و تاکنون با تمام توان و قوا برای کاهش آلام مردم ثابت‌قدم ایستاده‌اند.

وی اظهار کرد:  همچنین در تداوم خدمات بی‌منت بسیج در روزهای پایانی سال نیز با اعزام گروه‌های جهادی که اقدام به اجرای طرح‌های هجرت کرده‌اند سه هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی نیز با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیاء توزیع شد.

انتهای خبر/ خ
https://asrehamoon.ir/vdcb9wb88rhbsgp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها