ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان تفتان در حال برگزاری است | عصر هامون
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۸
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفتان گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان با شرکت جوانان و نوجوانان در قالب تیم‌های مختلف در این شهرستان در حال برگزاری است.
مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان تفتان در حال برگزاری است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون عبدالقدوس هاشمزهی در گفتگو با خبرنگار تفتان‌ما بیان کرد: به‌مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان و گرامیداشت شهدای شهرستان تفتان مسابقات جام رمضان با حضور ۱۲ تیم و در راستای تشویق جوانان به ورزش شروع و تا پایان ماه مبارک رمضان این مسابقات ادامه دارد.

هاشمزهی اظهار کرد: این مسابقات بعد از نماز عشاء در شب های ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی شهید فقیرمحمدمیرکازهی برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور ۱۲ تیم و در قالب ۳ گروه ۴ تیمی از ۸ فروردین‌ماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

این مقام مسئول در پایان ضمن یاد آوری اهمیت ورزش در زندگی و روحیه افراد گفت: ورزش بجز تاثیراتی که در زندگی و گذراندن اوقات فراغت دارد تاثیرات مثبتی در روح و روان ورزشکارن نیز می‌گذارد که از آن نباید غافل شد.

شایان ذکر است در پایان این مسابقات به تیم‌های برتر از طرف اداره ورزش و جوانان شهرستان تفتان جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdcfecdyjw6dtma.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما