تاریخ انتشار :جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۱
فرماندار زابل گفت: روز جهانی قدس روز فریاد آزادی قدس شریف، روز مطالبه حقوق پایمال شده مردم ستمدیده فلسطین و روز تجلی وحدت اسلامی در برابر تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی است.
روز قدس روز مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و تجلی وحدت اسلامی است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، علیرضا ملاشاهی در گفتگو با خبرنگار اوشیدا بیان کرد: آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی و انس با قرآن با تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر‌انقلاب‌اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به روز جهانی قدس مزین شد تا تجلی بخش رهایی مسجد‌الاقصی نخستین قبله‌گاه مسلمانان از چنگال رژیم منحوس کودک‌کش غاصب و اشغالگر صهیونیستی شود.

وی افزود: مسلمانان جهان با همگرایی و انسجام خود در پیروی از منویات داهیانه مقام معظم رهبری این روز بزرگ را به نمادی ماندگار برای وحدت و همبستگی جهان اسلام با آزادی‌خواهان عالم در راستای دفاع از حقوق حقه ملت مظلوم فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی مبدل ساخته و نمایشی ژرف از اتحاد همدلی و مودت به منظور رهایی قاطع مردم ستمدیده و بی‌پناه فلسطین متبلور می‌سازند.

فرماندارزابل تاکید کرد: مهمترین پیام مردم در راهپیمایی روز قدس امروز به سران کشورها این است که ما آماده یاری رساندن و کمک به مظلومان جهان هستیم.

ملاشاهی تصریح کرد: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌ داران در ماه پر فضیلت رمضان از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه دعوت می‌کنم تا بار دیگر همگام با سایر هموطنان با حضور گسترده و پرشکوه خود در راهپیمایی روز قدس ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دفاع از حقوق حقه ملت مظلوم فلسطین و اعلام نفرت و انزجار از سیاست‌های خصمانه مستکبران دنیا، حضور و صلابت خویش را به نمایش بگذارند تا هرچه زودتر زمینه آزادی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین محقق شود.

انتهای خبر/
 
https://asrehamoon.ir/vdcawon6a49nmw1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما