تاریخ انتشار :جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۹
فرمانده ناحیه سپاه زابل گفت: روز قدس نشان از بالندگی انقلاب اسلامی در حمایت از آرمان فلسطین دارد و حضور مردم در راهپیمایی روز قدس ظهور حق در برابر باطل است.
حضور مردم در راهپیمایی روز قدس ظهور حق در برابر باطل است
به گزارش عصرهامون، موسی سنچولی در حاشیه راهپیمایی روزجهانی قدس در گفتگو با خبرنگار اوشیدا بیان کرد: حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان از بالندگی انقلاب اسلامی در حمایت از آرمان فلسطین دارد و مقاومت روز‌به‌روز قوی‌تر می‌شود و رژیم صهیونسیتی روز به روز ضعیف‌تر می‌شود.

 وی با بیان اینکه استکبار جهانی از خوی وحشی‌گری اسرائیل حمایت می‌کند، افزود: رژیم کودک‌کش صهیونیستی مردم مظلوم فلسطین را آواره و اجازه نمی‌دهد که به اعمال و وظایف دینی خود بپردازند و به طور وحشیانه به مسجدالاقصی حمله می‌کند  و درهنگام نمازاقدام به قتل مردم فلسطین کردند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس ظهور حق در برابر باطل است، تصریح کرد: امروز تمام دنیا به صحنه آمده و نابودی اسرائیل را خواستار شده‌اند، همانگونه که رهبرمعظم انقلاب فرمودند نابودی این رژیم غاصب صهیونیستی روز به روز نزدیک‌تر می‌شود.

فرمانده ناحیه زابل  با اشاره به حضور گسترده مردم در اجتماع روز قدس تاکید کرد: مردم ولایتمدار و روزه‌دارشهرستان زابل آخرین جمعه ماه رمضان را در اجتماع عظیم روز قدس شرکت کردند تا با فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطیت این غده چرکین یعنی صهیونیست غاصب از نقشه جهان برچیده شود.

سنچولی ادامه داد: مثل همیشه مردم ما با قوت و اقتدار و تجمع بسیار زیادی در راهپیمایی روز جهانی قدس حاضر شدند تا ارادت، عشق و حمایت خودشان را به مردم فلسطین و تمام مستضعفان دنیا نشان بدهند.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل فرزند نامشروع آمریکاست و به نوعی اهداف مستکبرانه شیطان بزرگ را اجرایی می‌کند، برای بیرون راندن آنها مردم خاورمیانه و کشورهای عربی باید با وحدت و انسجام خود به حمایت از فلسطین بپردازند.

انتهای خبر/
 
https://asrehamoon.ir/vdcaoon6o49nmw1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما