تاریخ انتشار :جمعه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۳
مدیرعامل آبفا سیستان مطرح کرد:

کشف ۱۸۲ انشعاب غیرمجاز در منطقه سیستان

مدیرعامل آبفا سیستان گفت: در یک ماهه اول سال جاری تعداد ۱۸۲ تخلف انشعابات غیرمجاز در حوزه سیستان کشف شده است.
کشف ۱۸۲ انشعاب غیرمجاز در منطقه سیستان
به گزارش عصرهامون، امیدحسینی در گفتگو با خبرنگار اوشیدا بیان کرد: با توجه به مشکلات کم‌آبی و وضعیت بحرانی آب در منطقه سیستان، پس از تشکیل واحد اجرائیات آبفا سیستان، جهت شناسایی و کشف انشعابات غیرمجاز و پایش شبکه آب شرب مناطق شهری و روستایی، در یک ماهه اول سال جدید تعداد ۱۸۲ مورد تخلف، اعم از استفاده غیرمجاز، پشت کنتوری، آبیاری فضای سبز و باغ، دستکاری درکنتور، دستکاری در کنتور و تاسیسات آب، فک پلمب و غیره کشف شده است.

وی افزود: اکیپ شناسایی و کشف انشعابات غیرمجاز در سطح شهرهای و روستاهای منطقه سیستان مشغول فعالیت هستند و خوشبختانه تا کنون اقدامات اساسی در راستای جلوگیری از هدررفت و استفاده نادرست و غیرمجاز از آب شرب صورت گرفته است.

حسینی ادامه داد: متاسفانه انشعابات غیرمجاز و دستکاری در تاسیسات و خطوط انتقال آب، مشکلات فراوانی برای سایراهالی و روستاهای همجوارمنطقه بوجود می‌آورد و به همین جهت آبفا سیستان با تشکیل واحد اجرائیات، با سرعت بیشتری در حال رصد و کشف انشعابات غیرمجاز جهت جلوگیری از صدمه بیشتر به مردم هستند.

مدیرعامل آبفا زابل تصریح کرد: این نکته هم تاکید می‌شود که پس از محرز شدن تخلفات صورت گرفته، پرونده متخلفین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شده است.

وی تاکید کرد: از شهروندان عزیزسیستان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با سامانه ۱۲۲ در میان بگذارند تا اقدام لازم و قانونی دراین زمینه صورت گیرد.


انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcdnn0f9yt0k96.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما