تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۳
امام‌جمعه موقت زاهدان:

شهید الداغی نماد غیرت ملی است

امام‌جمعه موقت زاهدان گفت: شهید الداغی با نثار خون خود به مسئولان این پیام را داد که جامعه آماده پذیرش چنین ناهنجاری‌هایی نیست و باید مسئولان تصمیمات جدی در اجرا بگیرند.
شهید الداغی نماد غیرت ملی است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، حجت‌الاسلام هادی رمضانی در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: حمیدرضا الداغی شهید امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در مسیر دفاع از ارزش‌های اسلامی و ناموس جامعه به شهادت رسید و نام پرافتخارش جاودانه شد.
 
وی افزود: این شهید امید را برای برخی غیور مردان این مرزوبوم زنده نگه داشت که یکی از درهای شهادت هم می‌تواند انجام فریضه امربه‌معروف باشد؛ همان گونه که سیدالشهدا (ع) برای اصلاح دین اسلام و امربه‌معروف حاضر شد جان خود را فدا کند.
 
حجت‌الاسلام رمضانی ادامه داد: امروز، فضای مجازی رها شده، تأثیرات منفی در ارتباط افراد ایجاد کرده و در مواردی منجر به شکل‌گیری ارتباطات نادرست می‌شود که در نهایت خوشبختی برای جوانان رقم نمی‌زند.
 
امام‌جمعه موقت زاهدان گفت: ارتباطات تعریف شده شرعی از مسائل مهمی است که باید تمامی همه خانواده‌ها و نهادهای فرهنگی نسبت به آن حساسیت داشته باشند و با کار فرهنگی در مدارس و دانشگاه، ترویج این فرهنگ نهادینه شود. 
 
وی تصریح کرد: شهید الداغی این شهید غیرت، با نثار خون خود به مسئولان این پیام را داد که جامعه آماده پذیرش چنین ناهنجاری‌هایی نیست و باید مسئولان تصمیمات جدی در اجرا بگیرند تا چنین مسائلی تکراری نشود.
 
به گفته کارشناس مذهبی؛ راه حق، خون می‌خواهد و برای پایداری دین اسلام از گذشته تاکنون خون‌ها ریخته شده و هنوز نیاز است خون‌هایی ریخته شود تا دین حفظ شود
 
حجت‌الاسلام رمضانی با اشاره بر محاکمه‌شدن سریع قاتلان شهید الداغی خاطرنشان کرد: خواستار رسیدگی به این جنایت هستیم.


انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcdsz0f9yt09z6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما