تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۹
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان خبر داد:

حریق گسترده در طبقه دوم مجتمع ۱۶ واحدی در زاهدان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان از حریق گسترده در یکی از مجتمع‌های این شهرستان خبر داد.
حریق گسترده در طبقه دوم مجتمع ۱۶ واحدی در زاهدان
ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: شب گذشته ستاد فرماندهی آتش‌نشانی زاهدان از آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۶ واحدی در خیابان رزم‌جو مقدم ۳، مطلع و بلافاصله ۳ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی افزود: با رسیدن آتش‌نشانان مشاهده شد حریق در طبقه دوم یک مجتمع مسکونی ۱۶ واحدی به وقوع پیوسته و در پی این آتش‌سوزی دود و حرارت طبقات بالایی ساختمان را فراگرفته، همچنین ساکنان مجتمع در وضعیت خطرناکی میان شعله‌های آتش و دود محبوس شده بودند.
 
شهریاری گفت: آتش‌نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات تخصصی کامل به ۲ تیم عملیاتی تقسیم که هم‌زمان یک تیم برای خاموش‌کردن شعله‌های آتش و یک تیم هم برای جستجو و نجات محبوسین وارد مجتمع شدند.
 
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان ادامه داد: تیم اطفایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن موفق به مهار شعله‌های آتش شدند و گروه‌های نجات هم توانستند از طریق هدایت نفرات محبوس شده به پشت‌بام ساختمان تعداد ۴۰ نفر از ساکنان را به‌سلامت از ساختمان خارج کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: متأسفانه ۴ تن از ساکنان دچار مصدومیت که در این میان یک زن باردار نیز وجود داشت که آتش‌نشانان پس از تخلیه دود و ایمن‌سازی محل با برانکارد وی را نیز خارج کرده و برای درمان به تکنسین‌های اورژانس تحویل دادند.
 
به گفته شهریاری؛ علت حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

انتهای خبر/ق
  https://asrehamoon.ir/vdceo78z7jh8pzi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما