تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۵
فرماندار زابل گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و مردم، مسئولیت خطیری در فرایند دسترسی مدیران و افکار عمومی دارند.
روابط عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و مردم
به گزارش عصرهامون، علیرضاملاشاهی در گفتگو با خبرنگار اوشیدا با تبریک روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات بیان کرد: ۲۷ اردیبهشت به نام «ارتباطات و روابط عمومی» و بزرگداشت آن فرصت مناسبی است تا به گسترش روزافزون و نفوذ ارتباطات و شبکه‌های ارتباطی در زندگی روزمره، نقش راهبردی آن در پیشرفت پایدار و هوشمند جامعه و نیز اهمیت یافتن روابط عمومی به عنوان حلقه ارتباط دولت و جامعه بیش از پیش توجه شود.
 
وی افزود: روابط عمومی‌ها به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکارجمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می‌تواند به صورت نظام‌مند، برنامه‌ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

ملاشاهی ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت روابط عمومی‌ها به عنوان بهترین نمایانگر اوضاع داخلی سازمان ومنعکس کننده چگونگی مسائل سازمان‌ها، گواهی برنقش بی‌بدیل روابط عمومی در سازمان است.
 
فرماندار زابل تاکید کرد: این نهاد با تلفیقِ علم و مهارت و با استفاده از تکنیک‌ها و ابزارهای ارتباطی و با این رویکرد که «آگاهی حق مردم است» به افزایش آگاهی عمومی از عملکرد دولت کمک می‌کند.
 
وی تصریح کرد: روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان و تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی و کارشناسان روابط‌ عمومی دستگاه‌های دولتی، سازمان‌ها ،نهادها و بخش‌های غیردولتی شهرستان زابل تبریک و تهنیت عرض نمایم و صحت سلامتی توفیقات روز افزون همه عزیزان را از خداوند سبحان خواستارم.

انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdci5uazqt1aq52.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما