تاریخ انتشار :جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۷
در راستای معرفی جاذبه‌های بکر و دیدنی کشور؛

کوهنوردان تفتان به قله شاهان بام اصفهان صعود کردند

سرپرست اداره ورزش و جوانان خاش گفت: در راستای معرفی جاذبه‌های بکر و دیدنی، کوهنوردان تفتان به قله شاهان بام اصفهان صعود کردند.
کوهنوردان تفتان به قله شاهان بام اصفهان صعود کردند
به گزارش پایگاه خبری عصر هامون، سیامک میر بلوچ زهی در گفتگو با خبرنگار تفتان ما بیان کرد: اعضای گروه کوهنوردان تفتان با هدف آشنایی با طبیعت بکر و جذاب کشور و بهره گرفتن از ظرفیت و توان و تجربه کوهنوردان دیگر استان‌های ایران و نهادینه کردن ورزش کوهنوردی در بین مردم، کار صعود به قله‌های بلند کشور را در پیش گرفته‌اند.

وی افزود: علاوه بر تفتان سربلند قله‌های بزرگ و مهمی در کشور وجود دارد که برای معرفی آن‌ها به مردم استان به خصوص شهرستان خاش با همکاری و همراهی اعضای گروه کوهنودی باشگاه کوهنوردی حامیان تفتان خاش تلاش کنیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان خاش اظهار کرد: حضور گروه‌های کوهنوردی و امداد کوهستان در مناطق کوهستانی کشور در شرایط دشوار و بحرانی می‌تواند به نجات کوهنوردان و افراد گرفتار در طبیعت و کوهستان کمک کند.

میر بلوچ زهی گفت: معرفی قله آتش فشانی تفتان به کوهنوردان ومردم ایران از اولویت‌های مهم این گروه به شمار می‌رود و بر همین اساس تلاش می‌کنیم برنامه صعود به قله‌های مهم داخل کشور و برون مرزی را توسط باشگاه‌های کوهنوردی این شهرستان داشته باشیم.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdch-vnzi23n-md.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما