کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس مسائل مذهبی و فرهنگی:

دشمن با برنامه‌ریزی درصدد ضربه به حجاب بانوان است/ جایگاه برجسته دختران در جامعه ما

عصرهامون , 31 ارديبهشت 1402 ساعت 14:21

کارشناس مسائل مذهبی و فرهنگی گفت: دشمن با برنامه‌ریزی و نقشه، حجاب دختران و بانوان جامعه ما را در نظرگرفته و درصدد ضربه زدن به آن است.


به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد بامری در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر، بیان کرد: دختران در جامعه ما از جایگاه برجسته و بسیار والایی برخوردار هستند.

 
این کارشناس مسائل مذهبی و فرهنگی افزود: دختران در جامعه اسلامی وقتی به جایگاه خود پی ببرند قطعا بازیچه دست دشمن نمی‌ شوند.
 
وی تصریح کرد: دشمن با برنامه‌ریزی و نقشه حجاب، حیا و عفاف دختران و بانوان جامعه ما را در نظرگرفته و درصدد ضربه زدن حجاب است.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری عنوان کرد: حضرت معصومه(س) بهترین الگو برای دختران و بانوان مسلمان و جامعه است، لذا باید دختران آن حضرت را الگوی خود قرار دهند.
 
این کارشناس مسائل مذهبی ادامه داد: دختران و بانوان جامعه ما با پیروی از اهل بیت عصمت و طهارت و حضرت معصومه(س)، مسیر سعادت را انتخاب می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه دختران ما باید جایگاه و شخصیت والایی که اسلام برای آنها مشخص کرده است، خاطرنشان کرد: حجاب و پوشش یک کرامت برای دختران ماست و یک وقار است.
 
انتهای خبر/


کد مطلب: 160637

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/interview/160637/دشمن-برنامه-ریزی-درصدد-ضربه-حجاب-بانوان-جایگاه-برجسته-دختران-جامعه

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir