کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر جامعه زنان بسیج هامون:

حضرت معصومه (س) از دختران تمدن‌ساز تاریخ اسلام است

1 خرداد 1402 ساعت 12:08

مدیر جامعه زنان بسیج هامون گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) از دختران تمدن‌ساز تاریخ اسلام به‌حساب می‌آید.


زهرا کیهانی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: حضرت معصومه (س) در علم و کمالات یگانه و معیار یک بانوی ولایی و پایبند خانواده و مقید به ارزش‌های دینی است که باید ما به‌عنوان خادمین فرهنگی در الگودهی و تبیین سیره بانوان نمونه اسلام برای دختران جامعه بیش‌ازپیش تلاش کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه دختران امروز مادران آینده جامعه هستند، افزود: این بانوان نیازمند یک الگوی مناسب در دوران نوجوانی خود هستند و چه الگویی به تراز وجود نازنین حضرت معصومه (س) که از ایشان به‌عنوان کریمه اهل‌بیت (ع) یاد شده است.
 
کیهانی ادامه داد: حضرت معصومه (س) الگوی بی‌بدیل برای سبک زندگی جامعهٔ امروز است و دختران باید در تمام مراحل از ارزش‌های اصیل ایرانی و اسلامی جامعه دست نکشند تا به مقام و منزلت والای خویش پی ببرند و به جایگاه رفیعی برسند.
 
مدیر جامعه زنان بسیج هامون تصریح کرد: علم حضرت معصومه (س) بهترین الگو برای بانوان و دختران است که علاوه بر این ویژگی می‌توان به خصوصیات دیگر ایشان مانند عفت، حیا، معرفت و اطاعت‌پذیری اشاره کرد.
 
وی گفت: عالم بودن و همراهی ایشان با امام‌زمان (عج) خود، از نکات ارزنده شخصیتی ایشان است که نه‌تنها ایشان را برای دختران جامعه الگو می‌سازند، بلکه مردان نیز در ولایت‌مداری باید الگوبرداری کنند.
 
به گفته کیهانی؛ در جامعه امروزی زنان و دختران هدف اصلی رسانه‌های بیگانه هستند و دشمنان از طریق جنگ نرم شخصیت و کرامت دختران را مورد هدف قرار داده و دختران باید با حفظ حجاب و عفاف خود پرچم دیانت و تبعیت از اسلام را همواره سرافراز نگه دارند.
 
وی خاطرنشان کرد: دختران مسلمان با الگو قراردادن حضرت معصومه (س) در همه عرصه‌های زندگی خویش می‌توانند سعادت دنیا و آخرت خویش را تضمین کنند و زندگی همراه با آرامش داشته باشند.

انتهای خبر/ ق
 
 


کد مطلب: 160653

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/interview/160653/حضرت-معصومه-س-دختران-تمدن-ساز-تاریخ-اسلام

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir