کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:

تبلور عینی ایثار و فداکاری ملت بزرگ ایران در سوم خرداد رقم خورد

3 خرداد 1402 ساعت 9:09

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: تبلور عینی ایثار و فداکاری ملت بزرگ ایران در سوم خرداد و بازپس‌گیری خرمشهر عزیز به‌عنوان پاره تن ایران اسلامی رقم خورد.


 حامد آرامش در گفتگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: سوم خرداد از روزهای به‌یادماندنی و پرافتخار تاریخ انقلاب اسلامی است که یاد آن باید به‌عنوان یکی از نشانه‌های همبستگی و مقاومت مردم در راه حفظ کیان کشور برای همیشه زنده بماند.

وی افزود: رزمندگان دلیر میهن در سوم خرداد به جهانیان این پیام را یادآور شدند که مردم مبارز و خستگی‌ناپذیر ایران اسلامی باایمان و توکل به خداوند و باتکیه‌بر ارزش‌هایی چون وحدت، غیرت، مقاومت و ایستادگی در مقابل ظالمان و مستکبران تا آخرین قطره خون، ایستادگی می‌کنند تا وجبی از این خاک به دست غاصبان و متجاوزان نیفتد.
 
 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: امروز اگر کشور عزیز ما در برابر سخت‌ترین تحریم‌های استکبار جهانی تاب آورده و همچنان شاداب و پر غرور در راه توسعه و پیشرفت قرار دارد، حاصل همان رشادت‌ها و توانمندی‌هایی است که در جنگ تحمیلی و آزادسازی خرمشهر به نمایش گذاشته شد.
 
 آرامش ادامه داد: شهدا سرمایه‌های ارزشمند این کشور هستند که نباید هیچگاه به فراموشی سپرده شوند و وظیفه داریم در هر جایگاهی که هستیم، برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به‌خصوص نسل جوان تلاش کنیم.

انتهای خبر/ ق
 


کد مطلب: 160771

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/interview/160771/تبلور-عینی-ایثار-فداکاری-ملت-بزرگ-ایران-سوم-خرداد-رقم-خورد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir