کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رزمنده هشت سال دفاع مقدس:

فتح خرمشهر تداعی‌کننده از خود گذشتگی‌های رزمندگان اسلام بود

3 خرداد 1402 ساعت 10:23

رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: فتح خرمشهر تداعی‌کننده از خودگذشتگی‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام و ملت بزرگ ایران بود.


محمود داودی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اینکه سوم خرداد یادآور تجلی اراده و غرور ملت ایران در آزادسازی خرمشهر و از درخشان‌ترین صحنه‌های دوران دفاع مقدس است، بیان کرد: همه کسانی که این روز بزرگ را رقم زدند، سهم بسزایی در سرافرازی و صلابت امروز ایران اسلامی داشته و آرامش و اقتدار جامعه ما مرهون فداکاری و ایثار بی‌مانند آنها است.
 
وی افزود: سوم خرداد، یادآور حماسه‌ای بزرگ و فراموش‌نشدنی ملت سرفراز ایران است که با اتحاد و انسجام نیرو‌های نظامی و مردمی و با اتکا به توان داخلی و فداکاری بی‌دلیل جوانان پرشور این مرزوبوم روزی بزرگ و الهی رقم زده شد و عزت و اقتدار را برای ملت ایران به ارمغان آورد.
 
 رزمنده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) «خرمشهر را خدا آزاد کرد» گفت: وحدت و همدلی بسیجی‌ها و سایر نیروها باعث آزادسازی خرمشهر شد و خرمشهر دژ محکمی بود.
 
وی با شاره به فرموده مقام معظم رهبری ادامه داد: خرمشهرها در پیش است و به امید پیروزی نهایی رزمندگان اسلام بر کفر جهانی را داریم.
 
داودی تصریح کرد: فتح خرمشهر از امدادهای غیبی بود که خداوند ناظر بر اعمال ما و همچنین شهیدان بزرگی مثل شهید سردار سلیمانی، میرحسینی و شهید عیسی خبری همه این رزمندگان در این عرصه آزادسازی خرمشهر تلاش کردند.
 
این رزمنده گفت: خاطرات رزمندگان حاضر در فتح خرمشهر از عبرت‌آموزترین درس‌های دوران دفاع مقدس است و هر شنونده‌ای را به این باور می‌رساند که خداوند به کسانی که در راه وی قیام کنند، کمک خواهد کرد.

 داودی اذعان کرد: عملیات بیت‌المقدس در مراحل مختلفی به انجام رسید که آزادسازی خرمشهر در حقیقت از اهداف مرحله چهارم آن عملیات بود.
 
وی خاطرنشان کرد: همه ساله، سوم خردادماه یک روز ملی را برای هر یک از ما ایرانیان که یادآور یک روز غرورآفرین و حماسه‌ای تمام‌نشدنی است را تداعی می‌کند که با مرور خاطرات آن حس و حال وصف‌ناشدنی را به هر یک از ما داده و به آن افتخار می‌کنیم.

انتهای خبر/ ق


کد مطلب: 160780

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/interview/160780/فتح-خرمشهر-تداعی-کننده-خود-گذشتگی-های-رزمندگان-اسلام

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir