تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۲
کارشناس مسائل سیاسی شهرستان کنارک گفت: آزادسازی خرمشهر یادآور دلاورمردی رزمندگان اسلام و دفاع از غیرت و ارزش‌های اسلامی بود.
فتح خرمشهر دفاع از غیرت و ارزش‌ها بود
هادی حسینی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر بیان کرد: فتح خرمشهر، فقط دفاع از خاک نبود؛ بلکه دفاع از غیرت، شرف و ارزش‌های اسلامی بود.
 
وی افزود: ما باید خاطرات آن روزها و دلاورمردی رزمندگان را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم و راه شهدا را ادامه دهیم.
 
کارشناس سیاسی کنارک با بیان اینکه سوم خرداد نام ایثارگران و جان‌برکفان سپاه و بسیج و ارتش را بر تارک قامت استوار ایران اسلامی و سپهر این مرزوبوم تا همیشه تاریخ ماندگار کرد، گفت: روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران در جبهه‌های نبرد با مزدوران استکبار جهانی نشان داد این عزم و اراده و ایمان الهی و اندیشیدن به آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و ملی است که می‌تواند تاریخ‌ساز واقع شود و دشمنی تحت حمایت قدرت‌های بزرگ را با خفت و خواری فراری داده و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور در تسلط دشمن باقی بماند.
 
حسینی ادامه داد: سوم خرداد نه فقط یادآور آزادی خرمشهر بلکه یادآور فداکاری‌ها و ایستادگی‌های تحسین‌برانگیز مدافعان ایران اسلامی در برابر نیروهای متجاوز است؛ دلیل جشن همه ساله سوم خرداد آن است که فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش‌هاست.
 
این کارشناس سیاسی افزود: عظمت و اهمیت سوم خرداد و حادثه فتح خرمشهر برای تبیین گفتمان جمهوری اسلامی موردنیاز است.
 
وی با اشاره به رشادت و جان‌فشانی همه تلاشگران این عرصه تصریح کرد: شالوده این افتخارات تمسک جستن به ریسمان محکم ولایت‌فقیه است که همگان باید آن را قدر شناخته و در جهت پیش برد اهداف نظام مقدس اسلامی لحظه‌ای درنگ نكنند.
 
کارشناس سیاسی با اشاره به تلاش‌های دشمنان در انجام توطئه‌های خبیث خود خاطرنشان کرد: تحقق جهاد تبیین مؤثرترین راهکار در برابر توطئه‌های دشمنان در جنگ شناختی و ترکیبی است.

انتهای خبر/ ق
  https://asrehamoon.ir/vdcaewn6m49nia1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما