تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۹
کارشناس سیاسی گفت: فتح خرمشهر نماد عینی امدادهای غیبی خداوند بود.
فتح خرمشهر از امددهای غیبی خداوند بود
عیسی نکویی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: خرمشهر برای ملت ایران تنها یک شهر نیست، بلکه تاریخ گویای پایداری، ایثار و جاودانگی انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه شوق و شور ناشی از این فتح بزرگ نظامی، تمام کشور را فراگرفت و امام خمینی (ره) این حماسه بزرگ را «فتح‌الفتوح» نامیدند افزود: ایمان و خودباوری، استقامت و پایداری، ایثار و فداکاری، روحیه رزمی قوی، مددهای غیبی و فرماندهی مقتدر امام خمینی (ره) سبب پیروزی رزمندگان در فتح خرمشهر شد.
 
نکویی گفت: در عملیات بیت‌المقدس نوزده هزار اسیر گرفته شد و تا مدت‌ها سکوت رسانه‌ای در جهان اتفاق افتاد و تا مدت‌ها نمی‌توانند اعلام کنند که خرمشهر آزاد شد و بعد از مدتی رسانه‌های طرف‌دار صدام آرام اعلام کردند که خرمشهر آزاد شده است.
 
کارشناس سیاسی با اشاره به فرمودهٔ امام خمینی (ره) «خرمشهر را خدا آزاد کرد» تصریح کرد: به گفته برخی بعد از فتح خرمشهر ایران جنگ را ادامه نمی‌دهد ایران باید جنگ را ادامه دهد تا دشمن بپذیرد که تجاوز کرده و بدون هیچ دلیلی به خاک ایران حمله کرده است.

وی با بیان اینکه پیروزی رزمندگان در جریان فتح خرمشهر حاصل رهبری هوشمندانه و مقتدرانه امام خمینی (ره) بود تصریح کرد: عملیات آزادسازی خرمشهر و مراحل مختلف آن با سپری‌شدن زمانی طولانی همراه بود که در طول جنگ بی‌سابقه است.
 
نکویی اذعان کرد: باتوجه‌به تدابیر حضرت امام خمینی (ره) جنگ‌های نرم، سیاسی و اقتصادی دشمن با شکست همراه است.

کارشناس سیاسی فتح خرمشهر را نماد امداد غیبی و ملکوتی دانسته و خاطرنشان کرد: آزادکردن خرمشهر توسط خداوند که توسط امام راحل (ره) مطرح شد دارای مبنا است؛ چراکه ایشان معتقد بودند بدون قدرت الهی قطعاً نمی‌توانیم نیروهای عراقی را شکست دهیم، می‌توان گفت که امروز شیرین‌ترین روز از روزهای دوران دفاع مقدس است.
 
انتهای خبر/ ق https://asrehamoon.ir/vdcjxyevtuqemoz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما