رئیس سازمان حملونقل بار و مسافر شهرداری زابل گفت: خدمات حملونقل عمومی درونشهری این شهر بنا بر مصوبه شورای اسلامی شهر و با دستور شهردار زابل بهصورت رایگان در چند مسیر اصلی در حال ارائه است، اما با وجود فراهم بودن این امکان، استقبال شهروندان از ناوگان عمومی چشمگیر نبوده است.




