کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر عنوان کرد؛

کشورهای اسلامی باید جمهوری اسلامی ایران را الگوی حمایت از غزه قرار دهند

13 مرداد 1393 ساعت 6:58

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر از واجب بودن حمایت از مردم مظلوم غزه بر همه ی مسلمانان خبر داد .


به گزارش سرویس سیاسی عصرهامون،مولوی عبدالصمد کریم زایی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر  در گفتگو «با مهرستان» به واجب بودن حمایت از مردم مظلوم غزه اشاره نمود و در ادامه افزود : این حمایت بر همه ی مسلمانان واجب است و باید دولت ها و ملت ها از مردم مظلوم غزه حمایت قاطعی داشته باشند.
وی ادامه داد:چناچه کسی در این امر کوتاهی کند مطمئنا در روز قیامت مورد مواخذه قرار خواهد گرفت چون که هم از لحاظ شرعی و هم از لحاظ عرفی و از هم لحاظ عقلی باید از مردم مظلوم غزه حمایت کرد .

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر تصریح کرد : حمایت از مردم مظلوم غزه حمایت از دین مبین اسلام است و چناچه شخص یا گروهی به نام اسلام حمایت از مردم مظلوم غزه را حرام یا ناجایز برشمرد باید در مسلمان خود آن شخص شک کرد و این نشان دهنده ی این موضوع است که این اشخاص در پشت پرده با آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی دستشان به خون مردم مظلوم فلسطین آلوده است زیرا که یک مسلمان واقعی هیچگاه حمایت از مردم مظلوم در مقابل غاصبان قبله ی اول مسلمین را حرام و ناجایز نمی داند .

مولوی عبدالصمد کریم زایی در ادمه افزود : طبق حدیث پیامبر اکرم (ص) باید از فرد مظلوم چه مسلمان باشد و چه کافر حمایت کرد و مظلوم را در برابر ظالم نصرت و یاری کرد و در حال حاضر ملت فلسطین ملت مظلومیست که مورد ظلم رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی قرار گرفته است اگر دولت ها و ملت های اسلامی به داد مردم مظلوم غزه نرسند رژیم منحوس صهیونیستی بر جنایات خودش شدت خواهد بخشید .

مولوی کریم زایی در پایان افزود : کشور های اسلامی باید حمایت از مردم غزه و ایستادگی در مقابل رژیم منحوس صهیونیستی را از نظام جمهوری اسلامی ایران یاد بگیرند چون که نظام و ملت جمهوری اسلامی ایران محکم در مقابل جرثومه ی فساد رژیم صهیونیستی ایستاده است.


کد مطلب: 57470

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/interview/57470/کشورهای-اسلامی-باید-جمهوری-ایران-الگوی-حمایت-غزه-قرار-دهند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir