تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۷
امام جمعه اهل سنت مهرستان: فتوای مفتیان سعودی هیچ مبنایی ندارد حمایت از مردم غزه بر همه مسلمانان واجب است.
فتاوای مفتیان آل سعود مبنای شرعی ندارد
فتاوای مفتیان آل سعود مبنای شرعی ندارد
به گزارش سرویس سیاسی عصرهامون،مولوی بیکل ملازهی امام جمعه اهل سنت مهرستان در گفتگو «با مهرستان» به بدون مبنی بودن فتوای مفتیان سعودی اشاره نمود و در ادامه افزود : فتوای مفتیان سعودی مبنی بر حرام بودن حمایت از مردم مظلوم غزه هیچ گونه وجه و مبنای شرعی و دینی ندارد .
ع شخصی این افراد بوده است .
وی دلیل صدور اینگونه فتواها را منافع شخصی عنوان کرد و افزود:در دین مبین اسلام تاکید فراوان بر حمایت از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم نموده است پس کاملا واضح است که از نظر شرعی و دینی این فتوا هیچ گونه توجیهی ندارد و برخلاف تاکیدات و دستورات دین مبین اسلام است .

امام جمعه اهل سنت مهرستان در ادامه بیان داشت : حمایت از مردم مظلوم غزه بر همه مسلمانان واجب است و امروز نه تنها مسلمانان بلکه تمامی ملت های ازاده از مردم مظلوم غزه حمایت می کنند و امروز مسئله غزه تبدیل به یک مسئله جهانی شده است .

مولوی بیکل ملازهی در ادامه افزود : ما تا اخرین توان از مردم غزه حمایت خواهیم کرد و هر کمکی از دستمان بر اید برای مردم مظلوم غزه انجام می دهیم زیرا این کار وظیفه ما می باشد .

مولوی ملازهی در پایان افزود : ملت های مسلمان بر خلاف فتوای بدون مبنای این اشخاص روز به روز بر حمایت خودشان بر مردم غزه می افزایند و به رژیم غاصب صهیونیستی فشار می اورند .
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdciuqaw.t1ayz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما