تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰
فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از کشف ۲۴۳ کیلو مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان خبر داد.
۲۴۳ کیلو مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح کشف و ضبط شد
۲۴۳ کیلو مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح کشف و ضبط شد
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از با مهرستان، با مهرستان، سرهنگ دوم علیرضا یوسفی در گفت و گو با خبرنگار با مهرستان با اعلام این خبر افزود: در طی عملیات شبانه توسط ماموران انتظامی شهرستان مهرستان ۲۴۳ کیلو مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان کشف و همچنین یک دستگاه خودرو سبک توقیف شد.
وی در ادامه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی قاچاقچی مسلح مواد مخدر قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در محور فرعی سد ماشکید شهرستان مهرستان را دارند، اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی آنان در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: پس ازدریافت این گزارش و شناسایی دقیق اعضای این باند مسلح تیم‌های عملیاتی پلیس به محل مورد نظر اعزام و شب گذشته ماموران انتظامی خودروی متعلق به این باند را در حال جابه جایی مواد مخدر شناسایی کردند.
وی تصریح کرد: قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران انتظامی، ضمن تغییر مسیر ناگهانی اقدام به تیراندازی به سمت ماموران و فرار از صحنه کرده که ماموران نیز پس از طی مسافتی در مسیر فرعی خودرو را متوقف و قاچاقچیان با استفاده از ارتفاعات اطراف اقدام به فرار کردند.
وی افزود: تلاش‎های گسترده برای دستگیری قاچاقچیان هم چنان ادامه دارد.
یوسفی با اشاره به مقدار مواد مخدر کشف شده در این عملیات، اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان مهرستان در این عملیات موفقیت آمیز توانستند علاوه بر ناکام کردن قاچاقچیان در رسیدن به اهداف شومشان، ۲۴۳ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۰۳ کیلوگرم تریاک و ۴۰ کیلوگرم حشیش را کشف و ضبط کنند.
فرمانده انتظامی مهرستان، خاطر نشان کرد: با حضور مقتدرانه نیروهای انتظامی عرصه برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن شده است.
انتهای پیام/4382
https://www.asrehamoon.ir/vdcgw79u.ak9yz4prra.html
منبع : http://bamehrestan.ir/
نام شما
آدرس ايميل شما