تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۲
فرمانده انتظامی تشریح کرد؛

آخرین اخبار درباره کودک ربایی در زاهدان

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: حتی یک مورد کودک ربایی در زاهدان نداشته ایم و تمام اخبار موجود در فضای مجازی کذب محض است.
آخرین اخبار درباره کودک ربایی در زاهدان
سرهنگ علی عارف نژاد در گفت وگوی اختصاصی با عصرهامون، افزود: شهرستان زاهدان هم اکنون از امنیت قابل قبولی برخوردار است به طوریکه سرانه جرم به ازای هر50هزار نفر یک سرقت می باشد و این در حالی است که در برخی شهرستان ها این رقم به نرخ یک سرقت برای هر 10هزار نفر می رسد که ناشی از امنیت بالا و قابل قبول در شهرستان است.
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان تاکید کرد: برخی اتفاقات رخ داده نیز به دلیل درگیری های قومی و قبیله ای است اما باز هم به منظور ارتقای سطح امنیت اجتماعی، از صبح امروز طرح ویژه پلیس در سطح شهرستان آغاز شده است.
وی عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح دستگیری متهمان و سارقان فراری و تحت تعقیب، مبارزه با جرائم خشن، برخورد با موتور سواران متخلف و خودروهای خطرساز و غیره می باشد که به مدت 10 روز ادامه دارد و در پایان این مدت نیز گزارش عملکرد پلیس به مردم ارائه می شود.
سرهنگ عارف نژاد درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی پیرامون کودک ربایی در شهرستان زاهدان، بیان کرد: تمامی این اخبار را قویاً تکذیب کرده و اعلام می کنم که حتی یک مورد کودک ربایی در این شهرستان گزارش نشده و کسانی که این اخبار کذب را منتشر می کنند به دنبال القای ناامنی به مردم و برهم زدن نظم عمومی هستند.
شایان ذکر است طی روزهای گذشته برخی کانال های فاقد مجوز و معاند نظام، اخباری مبنی بر افزایش کودک ربایی خصوصاً در حاشیه شهرستان زاهدان را منتشر کرده بودند که تکذیب شد.

انتهای پیام//
https://www.asrehamoon.ir/vdcd9s0foyt0zx6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما