تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۶
مسئول بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان از برگزاری چهارمین جشنواره رسانه‌ای استانی ابوذر به همت بسیج رسانه خبر داد.
جشنواره رسانه ای ابوذر
جشنواره رسانه ای ابوذر
یوسف علی‌بیگی در گفت‌وگو با عصرهامون در خصوص جزئیات خبر فوق اظهار کرد: در چهارمین سال از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر، امسال هم مانند سالیان گذشته این جشنواره جهت حمایت و اعلام برترین های حوزه رسانه این استان تلاش دارد.
وی بیان کرد: در برگزاری این جشنواره علاوه بر سازمان بسیج رسانه که متولی جشنواره است دیگر نهادها چون شبکه هامون، سازمان رسانه ای سراج، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان و روابط عمومی سپاه سلمان همکاری دارند.
این مسئول هدف از برگزاری این جشنواره را توسعه و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان دانست.
مسئول بسیج رسانه استان بخش‌های این جشنواره را شامل موضوعاتی پیرامون عکس، یادداشت یا سرمقاله، خبر، گزارش، مصاحبه، کاریکاتور و موشن‌گرافی  عنوان کرد و افزود: محورهای اصلی جشنواره شامل عناوین وحدت، مقاومت و دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن‌شناسی، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی است.
علی بیگی در خصوص مهلت ارسال آثار بیان کرد: فرصت ارسال آثار به جشنواره تا تاریخ 15 شهریور ماه جاری است و علاقه‌مندان جهت شرکت در جشنواره باید آثار خود را از طریق تارنمای ثبت نام در جشنواره به آدرس abozar-sb.ir ارسال کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه آثار برگزیده توسط داوران جشنواره به مرحله نهایی و کشوری جشنواره راه می‌یابد، افزود: آدرس دبیرخانه جشنواره زاهدان، تقاطع خیابان شهید طالقانی و مصطفی خمینی، ساختمان شهید نوری صفا، سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان است.


انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcg7t9qnak9zq4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما