کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجرای طرح یک کاسب- یک دانش آموز در دیار نخل و آفتاب

21 شهريور 1397 ساعت 10:46

مسئول بسیج اصناف و بازاریان سپاه شهرستان ایرانشهر از برگزاری طرح یک کاسب،یک دانش آموز در سطح شهرستان خبر داد.


به گزارش عصرهامون، عباس حیدری در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص)2 اظهار کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید در قالب طرح رزمایش بزرگ خدمت رسانی به جمعی از دانش آموزان بی بضاعت بسته های آموزشی رایگان اهدا می شود.

وی گفت: این اقدام در راستای طرح یک کاسب- یک دانش آموز انجام می شود که در آن با استقبال خوب اصناف و بازاریان مواجه هستیم.


فرمانده بسیج اصناف و بازاریان سپاه شهرستان ایرانشهر بیان کرد: این طرح در روز پنجشنبه 22 شهریور ماه و با مشارکت بسیج اصناف و بسیج دانش آموزی در حاشیه شهرستان ایرانشهر انجام می شود.

وی افزود: در این راستا کمک های مالی بازاریان و تجار صرف هزینه های تحصیلی دانش آموزان کم بضاعت شده و یا بسته های آموزشی که از طرف کسبه و بازاریان تهیه شده که اعم از البسه ، کیف ، کفش و نوشت افزار است ، به این دانش آموزان اهدا خواهد شد.

حیدری خاطرنشان کرد: در این طرح و در راستای حمایت از کالای ایرانی هر یک از بازاریان و کسبه که تمایل داشته باشد از طریق بسیج اصناف شهرستان می تواند مایحتاج اولیه یک دانش آموز را برای شروع سال تحصیلی جدید تقبل کند.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 104913

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/104913/اجرای-طرح-یک-کاسب-دانش-آموز-دیار-نخل-آفتاب

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir