تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۵
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی ایرانشهر گفت: بزرگترین مجتمع آبرسانی در شهرستان ایرانشهر، مجتمع غرب و شرق بمپوراست که بزودی به بهره برداری می رسد.
بهره مندی بیش از 90 درصد روستاهای ایرانشهر از نعمت آب سالم و بهداشتی/ مجتمع آبرسانی شرق وغرب بمپور آماده افتتاح است
به گزارش عصرهامون ؛ به نقل از پهره ؛ محمدرضا کلکلی با اشاره به وضعیت بد آبرسانی بلوچستان در دوران پهلوی اظهار داشت : امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از 90 درصد روستاهای ایرانشهر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

وی شمار روستاهای ایرانشهر را ۳۳۰ روستا ذکر کرد و بیان داشت: پس از انقلاب اسلامی پروژه های بزرگی برای آبرسانی به روستاها در استان سیستان و بلوچستان بخصوص در شهرستان ایرانشهر اجرا شد که از مهمترین آنها می توان به پروژه مجتمع آبرسانی غرب و شرق بمپور اشاره کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی ایرانشهر افزود: درحال حاظر بزرگترین مجتمع آبرسانی شهرستان ایرانشهر، مجتمع غرب و شرق بمپور است که به طول سه هزار و ۲۰۰ متر از منطقه الله آباد نایگون تا منطقه جعفرآباد بمپور می باشد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه بیش از 40 روستا را تحت پوشش قرار می دهد گفت : مراحل پایانی پروژه آب رسانی شرق و غرب بمپور طی شده و با برگزاری یک مناقصه به زودی به بهره برداری می رسد.

کلکلی با اشاره به بحث آبرسانی به روستاهای بزمان نیز گفت: در حال پیگیری هستیم تا کلیه روستاهای بزمان نیز به شبکه آبرسانی متصل گردند.

وی در پایان از روستائیان خواست تا از آب لوله کشی فقط برای آشامیدن استفاده کرده و از آبیاری فضای سبز و باغات منازل خود با این آب خودداری کنند.

انتهای پیام/

  https://www.asrehamoon.ir/vdcdz50fzyt0zj6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما