ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> طبیعت و مناطق گردشگری کنارک آماده استقبال از مسافرین نوروزی | عصر هامون
تاریخ انتشار :جمعه ۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۶
سرپرست فرمانداری کنارک ضمن تبریک سال نو از استقبال مسافرین نوروزی برای گردش در طبیعت و جاذبه های بکر این شهرستان تقدیر کرد.
طبیعت و مناطق گردشگری کنارک آماده استقبال از مسافرین نوروزی
به گزارش عصرهامون، ابابکر بلوچ در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد:جاذبه های گردشگری و تفریحی این شهرستان برای استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی آماده و امیدواریم خاطره خوبی برای همه گردشکران در این روزها به ارمغان آید.
وی با اشاره به جاذبه های گردشگری و تاریخی در این شهرستان افزود: کنارک به دلیل برخورداری از جاذبه‌های تفریحی، تاریخی و مذهبی هر ساله در ایام نوروز پذیرای گردشگرانی از نقاط مختلف کشور می باشد.
سرپرست فرمانداری کنارک ادامه داد مکان‌های تاریخی و مذهبی شامل زیارتگاه «حاج حسین» با قدمت ۵۰۰ سال و قبرستان «دمک» با سنگ‌های رنگی و قدیمی همواره مورد توجه گردشگران و مسافران تنها در روستای سورکمب است.
وی با اشاره به اینکه غار «پیزگلی» به طول یک کیلومتر نمونه‌ای دیگر از جاذبه‌های تفریحی روستای «سورکمب» است، تاکید کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر زمین‌های کشاورزی ذرت نمایی زیبا و دلنشین را برای گردشگران و مسافران نوروزی مهیا کرده است.
بلوچ در پایان خاطرنشان کرد: سواحل بکر شهرستان کنارک دارای جاذبه های طبیعی بوده و یکی از تمیزترین سواحل کشور محسوب می شود.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcfjxdy0w6dyxa.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما