تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۵۳
یک مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از این پس به ازای هر کد ملی سرپرست خانوار چهار کیلو گوشت یا نیم شقه تخصیص می‌یابد و نیازی به حضور افراد خانوار وجود ندارد.
توزیع گوشت تنظیم بازاری با کد ملی سرپرست خانوار
به گزارش عصرهامون به نقل از مشرق، محمد قبله گفت: شیوه توزیع گوشت تنظیم بازاری از ابتدای اسفندماه سال گذشته تغییر کرده و گوشت تنظیم بازاری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین میوه و تره بار و اصناف توزیع نمی‌شود، در نتیجه اخباری که در خصوص شیوه توزیع گوشت با کارت ملی در این مراکز مطرح می‌شود، هیچ مبنایی ندارد.

وی ادامه داد: گوشت با دریافت کارت ملی یا کد ملی افراد توزیع نمی‌شود، بلکه توزیع بر اساس کد ملی سرپرست خانوار انجام می‌شود.
قبله گفت: طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته، با هدف دسترسی خانوار به گوشت با قیمت تنظیم بازار، مقرر شده است به ازای هر کد ملی سرپرست خانوار، چهار کیلو گوشت یا نیم شقه تخصیص یابد، در نتیجه در فرآیند تخصیص نیازی به حضور افراد خانوار وجود ندارد.

وی اظهار داشت: از سوی دیگر، گوشت بین جامعه هدف یعنی جامعه کارگری، کارمندی لشگری و کشوری توزیع می‌شود و خبر ضرورت حضور فرزندان برای دریافت گوشت در فروشگاه‌ها صحت ندارد.

این توضیحات مدیر کل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت پاسخ به اظهاراتی است که گفته می‌شود: در حال حاضر سرپرست خانوار نمی‌توانند با کارت ملی فرزندان خود، سهمیه گوشت دولتی آنان را دریافت کند؛ چرا که مسئولان توزیع ادعا می‌کنند، تحویل سهمیه ماهیانه گوشت دولتی تنها با حضور شخص ممکن است و برای همین منظور، فرزند شاغل یا دانش آموز یک خانوار باید برای دریافت ۲ کیلو گوشت به نرخ دولتی مرخصی بگیرد.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcjavevhuqevtz.fsfu.html
منبع : عصرهامون
نام شما
آدرس ايميل شما