ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> حکام سرسپرده عرب از ترس بیداری اسلامی، ایران هراسی می کنند حمایت از گروه های تروریستی سیاست دیرین آمریکا است | عصر هامون
تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۶
جمعی از علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان با بیان اینکه حمایت آمریکا از گروه های تروریستی خود نقض آشکار حقوق بشر است، گفتند: حقوق بشر آمریکایی چیزی جزء قتل، کشتار، ترور و از بین بردن انسانیت و آرمان های انسانی نیست.
حکام سرسپرده عرب از ترس بیداری اسلامی، ایران هراسی می کنند/ حمایت از گروه های تروریستی سیاست دیرین آمریکا است
به گزارش عصرهامون، ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره مورد آماج حملات دشمنان انقلاب قرار گرفته که حمله به هواپيمای مسافربری ايران در آبهای خليج فارس، یک نمونه از جنايت سبعانه است كه هرگز از صفحات تاريخ محو نخواهد شد جنایتی که سبب شد از نظر میزان تلفات انسانی، هشتمین جنایت مرگبار هوایی تاریخ ثبت شود.

بازخوانی جنایت
12 تیر ماه 67 بود که ناو جنگی آمریکا هواپیمای مسافربری ایرباس ایرانی که به مقصد دبی در آب های خلیج فارس در حرکت بود  را مورد هدف قرار داد و 290 نفر از مسافران این پرواز را به شهادت رساند. در این حمله تروریستی،  ۱۵۶ مرد، ۵۳ زن، ۵۷ کودک ۲ تا ۱۲ ساله و ۸ کودک زیر دو سال و ۴۲ نفر با ملیت‌های یوگسلاو، پاکستانی، هندی، عربی و ۱۶ خدمه پروازی در دم جان باختند.
 
در همین رابطه و به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی جمعی از علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان با بیان اینکه حمایت آمریکا از گروه های تروریستی خود نقض آشکار حقوق بشر است، گفتند: حقوق بشر آمریکایی چیزی جزء قتل، کشتار، ترور و از بین بردن انسانیت و آرمان های انسانی نیست.
 
خیانت حکام عرب علیه مردم فلسطین
مولوی بلال مقدسیان، امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به فرارسیدن هفته حقوق بشر آمریکایی، بیان کرد: دشمنان و در راس آن سران استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن به اسلام و مسلمانان هستند.

وی با بیان این مطلب که پیروزی انقلاب اسلامی در چهل سال قبل ، هراس آمریکا و دشمنان از اسلام و مسلمین را بیشتر کرده است، افزود: تلاش دشمنان در دهه های گذشته برای اسلام هراسی و ایران هراسی بسیار بیشتر شده به نحوی که تمام همت آنها بر این بوده که جهانیان را از اسلام بترسانند.

مقدسیان یکی از ترفندهای دشمنان برای ضربه زدن را ایجاد تفرقه و دودستگی بین مسلمانان عنوان کرد و گفت: مسلمانان و در راس آن علما و نخبگان باید با هوشیاری مواظب ترفندهای دشمنان باشند تا به وحدت و همبستگی بین ملل اسلامی ضربه ای وارد نشود.

آمریکا ناقض حقوق بشر در جهان است
مولوی دوست محمد درواخ، امام جمعه اهل سنت شهر کهک زهک در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا گفت: آمریکا امروز به عنوان مدافع حقوق بشر در دنیا انواع جنایات را مرتکب می شود که بسیاری از کشورهای جهان نیز چشم خود را بر روی این جنایات بسته نگه داشته اند.

وی افزود: آمریکا برای به دست آوردن منافع از هیچ جناتی دریغ نمی کند حتی اگر این اقدام منجر به کشته شدن هزاران مسلمان شود.

وی ادامه داد: گسترش اسلام عدالت را در جوامع بشری گسترش خواهد داد لذا از طرفی آمریکا چون سیاستی به دور از انسانیت را دنبال می کند از عدالت ترس و واهمه دارد.

مولوی درواخ بیان کرد: دفاع از حقوق مظلوم در برابر ظالم یک حقوق بشر سالم و کامل است که تنها در اسلام رعایت می شود ،آمریکایی ها پس از انجام هر جنایت آن را برخی اوقات محکوم نیز می کنند تا بگویند که مدافع حقوق بشر هستند ام این اقدام ، آنها را منفور تر از قبل خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: گفتار و اعمال آمریکا با یکدیگر در تناقض است امروز هر کشوری که بخواهد چشم بر روی جنایات کشورهای ظالم ببندد شریک جرم آنان در قتل عام مردم محسوب می شود.

امام جمعه اهل سنت شهر کهک زهک بیان کرد: امروز در تمام کشورهای اسلامی که دچار جنگ، فقر و قحطی شده اند رد پای آمریکا دیده می شود که این خود سندی محکم بر این است که آمریکا ناقص حقوق بشر در جهان است.
 
آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیاست
مولوی عبدالواحد بزرگزاده، امام جمعه موقت چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران افزود: ابزار این روزهای ترامپ تهدید است، تهدیدهایی که بسیار نخ نما شده و چنانچه در هر کشوری اثر داشته باشد در ایران اثر ندارد 40 سال است که گوشمان با این تهدیدها پر است.

وی با اشاره به اینکه عمل و نحوه مدیریت آمریکایی ها، طرفداری و حمایت از حقوق بشر را ثابت نمی‌کند تاکید کرد: حقوق بشر آمریکایی فریبی برای حکومت بر مردم و کشورها است، زیرا خود خشن‌ترین و بدترین انسان‌های روی زمین هستند و حقوق بشر را پایمال کرده اند.

امام جمعه موقت اهل سنت چابهار ادامه داد: جنایات آمریکا فقط در ایران نیست و از روزی که وارد افغانستان شد تولید مواد مخدر در این کشور پنجاه برابر افزایش یافت و این مردم افغانستان از این تجاوز گری یه ستوه آمده اند.

وی با اشاره به فریب و حیله گری آمریکایی ها عنوان کرد: آمریکا از داعش حمایت می‌کند که بزرگ‌ترین جنایات غیرانسانی را انجام داد اما اگر در کشور ما یک قاچاقچی بزرگ و یک دزد کلان را بخواهند اعدام کنند از حقوق بشر و خشونت صحبت می‌کند.

وی با اشاره به هدف قرار دادن وحدت شیعه و سنی توسط دشمن خاطرنشان کرد: ازاین‌جهت مقام معظم رهبری تأکید کردند که هرکس در دنیا بخواهد درباره حقوق بشر حرف بزند، بزند اما آمریکا حق ندارد چون بیش از همه حقوق بشر را در دنیا نقض کرده است آمریکا امروز هم با حمایت از آل سعود در جنگ یمن تمام‌قد پشت آل سعود ایستاده است.
 
حقوق بشر آمریکایی یعنی از بین بردن انسانیت و آرمانی انسانی
مولوی مجیب الرحمن رئیسی، در گفت و گو با خبرنگار شستون با اشاره به اینکه دین مبین اسلام دین عدالت و مساوات است که  قصد دارد میان تمامی طبقات اجتماعی جامعه عدالت برقرار شود، بیان کرد: در آمریکا نظام سرمایه دای و لیبرالیسم رواج دارد که منافع خود را در تضاد و خطر می بیند که  به همین دلیل از ترویج و حاکم شدن دین اسلامی در دنیا هراس دارد.

 وی افزود: حقوق بشری که مد نظر آمریکا است و تبلیغات گسترده ای در جهان به راه انداخته، خلاف قوانین دین اسلام است چرا که مکتب آمریکا، بی بند و باری و ترویج فساد در جوامع اسلامی است که با تعالیم اسلام منافات دارد.

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق خاطر نشان کرد: اگر آمریکا ادعای رعایت حقوق بشر در جوامع را دارد، چرا در کل دنیا جنگ مستقیم و نیابتی به راه انداخته است؟ و انسان ها نزد آمریکا هیچ ارزشی ندارد.

مولوی رئیسی تصریح کرد: حقوق بشر آمریکایی چیزی جزء قتل، کشتار، ترور و از بین بردن انسانیت و آرمان های انسانی نیست و کسانی که حامی آمریکا هستند یا فریب خوردند و یا اینکه مغرض هستند که به دنبال هوا و هوس و امیال شیطانی حرکت کرده اند.

وی گفت: حمایت آمریکا از گروه های تروریستی خود نقض آشکار حقوق بشر است که مشاهده کرده ایم و به کل دنیا طبق اعترافات آمریکا ثابت شد که آمریکایی ها تروریست را به وجود آوردند و حمایت کردند که این خود مظهر تروریست بودن آمریکا است.

 امام جمعه موقت اهل سنت جالق با بیان اینکه بزرگ ترین ناقض حقوق بشر در دنیا آمریکا است، اذعان کرد: آمریکا یکی از کشورهای تروریست و جنایت کار در سطح دنیا است.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdccm1qso2bqs08.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما