تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۲
معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر :

از حد مطلوب فاصله داریم/ هدف جلب رضایت مردم است

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: ما از حد مطلوب فاصله داریم اما قول می دهم که این روند تا حصول نتیجه مطلوب و بهبودی در عرضه نان مطلوب و جلب رضایت مردم ادامه دارد.
از حد مطلوب فاصله داریم/ هدف جلب رضایت مردم است
به گزارش عصر هامون، به نقل از پهره، معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر به همراه شورای آرد و نان در بازدید سرزده امروز از خبازی های سطح شهر و پس از مهلت ده روزه ای که تعیین کرده بودند، موارد معیوب گذشته را بررسی و با واحد های متخلف برخورد کردند.
در بازدید از نانوایی ها مواردی همچون رعایت بهداشت، ترازو دیجیتالی، درج قیمت و وزن چانه، ساعات کار و نصب بنر جهت رویت مردم مد نظر قرار گرفته بود که تعدادی از خبازی ها نقایص قبلی را اصلاح کرده بودند و تعدادی دارای تخلفاتی بودند و موارد تخلف در حضور فرماندار مکتوب و به تعزیرات و مراجع ذیصلاح معرفی شدند.
فرماندار ضمن این بازدید، چند فروشگاه، سوپر مارکت مورد بازدید قرار گرفت و مواردی از قبیل عدم درج قیمت و گران فروشی مشاهده شد که در محل، پرونده و به تعزیرات معرفی شدند و مقرر شد بازدید تفصیلی به روزهای آتی موکول شود.
در پی این بازدید دو واحد پلمپ، ۶ واحد کسر سهمیه، ۸ واحد نیز به علت کسری چانه به تعزیرات معرفی شدند. علاوه بر آن ۴ واحد نیز تشویق شدند.
فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر در حاشیه بازدید به خبرنگار پهره گفت: ما از حد مطلوب فاصله داریم اما قول می دهم که این روند تا حصول نتیجه مطلوب و بهبودی در عرضه نان مطلوب و جلب رضایت مردم ادامه دارد و با احدی مماشات نخواهم کرد و این بازدیدها هفتگی به صورت سرزده و به طور مستمر ادامه خواهد داشت.
وی افزودند: شهروندان ستون موفقیت ما هستند و بدون حضور آنان توفیقی حاصل نمی شود لذا انتظار می‌رود آن ها نیز همراه و حامی سیاست های جدید باشند.
کوثری بیان کرد: شهروندان لازم است موارد تخلف را به ادارات صمت ، شماره تلفن گویا ۱۲۴و یا تعزیرات گزارش دهند و در صورت عدم رسیدگی مراتب را به فرمانداری اطلاع دهند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای جلب رضایت مردم که هدف غایی بنده است از تمام ابزارهای ممکن اعم از ابزارهای تشویقی یا تنبیهی استفاده خواهم کرد که تحقق این مهم به مشارکت مضاعف مردم نیاز دارد.
انتهای پیام// https://www.asrehamoon.ir/vdcewe8zfjh8zwi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما