تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۰
مسئول اجرای طرح های اسیب های اجتماعی سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: ارائه اموزش و پرکردن اوقات فراغت جوانان بهترین راه پیشگیری از اعتیاد جوانان و نوجوانان می باشد.
ایرانشهر در مسیر حمل و نقل مواد مخدر/نوجوانان و جوانان در دام اعتیاد
به گزارش عصرهامون، به نقل از پهره، صادق رازی در گفت وگو با خبرنگار پهره بیان کرد: هر نوع درگیر شدن و وابستگی به یک محرک، با وجود اثرات نامطلوبش در ذهن استفاده کننده خوشایند می باشد و هر بار تجربه آن محرک، رغبت درونی شخص را به تکرار آن تجربه بیشتر می کند و به این عوامل اعتیاد گفته می شود.

وی افزود: مقابله با عرضه و درمان معتادان اگرچه سیاست‌های لازم‌الاجرا می باشند ولی بی شک در امر مقابله با اعتیاد کافی نیستند و بر اساس پژوهش‌های انجام شده بهترین راه حل در کنترل و مقابله با اعتیاد پیشگیری و ارائه آموزش‌های مثمر ثمر به عموم افراد جامعه علی‌الخصوص نوجوانان و جوانان خواهد بود.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان ایرانشهرتصریح کرد: این شهرستان در مسیرحمل و نقل موادمخدرقراردارد باید از راه کارهای فرهنگی مثل پرکردن اوقات فراغت جوانان ونوجوانان بابرنامه های مفید،برگزاری کلاس های آموزشی توسط مشاوران درمدارس خصوصا مهارتهای زندگی واساسی بهره برد.

رازی در ادامه در مورداعتیاد به مواد مخدرگفت: بایددر زمینه های گوناگون به مردم آگاهی بخشید و سرانجام باید به معتادان فهماند که، پیروزی آن نیست که هرگز زمین نخوری، پیروزی آن است که بعد از هر زمین خوردنی، برخیزی.

انتهای پیام
  https://www.asrehamoon.ir/vdcewp8zwjh8zni.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما