تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۷
سامسونگ گوشی گلکسی اس ۱۰ لایت را با باتری قدرت‌مند به مشتریان عرضه می‌کند و طرفداران خود را غافلگیر می‌کند.
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، غول فناوری کره‌جنوبی تصمیم گرفته است گوشی پرچمدار گلکسی اس ۱۰ لایت خود را با ظرفیت باتری بیشتر به مشتریان و طرفداران این شرکت عرضه کند. پک‌های جدید این تلفن همراه دارای باتری ۴ هزار و ۳۷۰ میلی‌آمپرساعت است.
سامسونگ در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی از گوشی گلکسی اس ۱۰ رونمایی کرد و قول داد که با معرفی تلفن همراه S10 Lite به توسعه پرچمداران خود ادامه دهد. گوشی گلکسی اس ۱۰ پس از معرفی و عرضه در اسفند ۱۳۹۷ با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شد و تا کنون نیز سودآوری سرشاری برای سامسونگ داشته است، ولی به نظر می‌رسد این شرکت برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای آینده دارد و به هیچ عنوان نمی‌خواهد از رقیبان خود عقب بی‌افتد.
باتری قدرتمند گوشی گلکسی S10 لایت
گوشی جدید گلکسی اس ۱۰ لایت دارای پردازنده دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵، رم ۸ گیگابایت و سیستم عامل اندروید ۱۰ است. دیگر نکته شاخص این گوشی باتری قدرتمند آن با ظرفیت ۴ هزار و ۳۷۰ میلی‌آمپرساعت است. تلفن همراه گلکسی اس ۱۰ به تازگی مجوز تولید را از شرکت آناتل کشور برزیل دریافت کرده است.
باتری S10 Lite علاوه بر ظرفیت قابل توجه به قابلیت پشتیبانی از شارژر ۴۵ واتی فوق سریع نیز مجهز شده است. این ویژگی به دستگاه امکان می‌دهد که در مدت بسیار کوتاهی انرژی از دست رفته خود را بازیابی کرده و نگرانی کاربران را ار بابت اتمام شارژ گوشی کاهش دهد. نمایشگر گلکسی اس ۱۰ لایت ابعادی برابر ۶.۷ اینچ دارد و کیفیت آن فول‌اچ‌دی است.
سامسونگ از لحاظ کیفیت عکاسی نیز توانایی مناسبی به این گوشی بخشیده است و کاربران می‌توانند با دوربین ۴۸ + ۱۲ + ۵ مگاپیکسل آن و هم‌چنین دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل تصاویری شگفت‌انگیز را ثبت کنند. جدیدترین گوشی سری گلکسی هم‌اکنون در سه رنگ سفید، مشکی و آبی در فروشگاه مجاز سامسونگ در سراسر جهان موجود و قابل خریداری است.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcbgzb8frhb85p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها