تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۸
مولوی عبدالرحیم ریگیان پور گفت: شب های قدر بهترین فرصت برای معنویت می باشد که انسان در این لیالی صادقانه به خدا رجوع کند.
لیالی قدر ناب ترین، فرصت دست یابی به معنویات است
به گزارش عصرهامون، مولوی عبدالرحیم ریگیان پور؛ امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: لیالی قدر شبهایی هستند که قرآن نازل شده است که برای پی بردن به عظمت این شب ها تفسیر و تلاوت سوره مبارکه قدر کافی است.


وی افزود: لیالی قدر روح ماه مبارک رمضان به شمار می روند و نازل شدن کتاب آسمانی در دو مرحله، یکی تنزیل آهسته که ۲۳ سال به طول انجامید ودیگری نازل شدن یکباره برخی سوره های قرآن در شب قدر معرف بودن حکمت و تدابیر عالمانه خدا می باشد.


امام جمعه اهل سنت  میرجاوه ادامه داد: فضیلت هایی زیادی برای شب های قدر در منابع مختلف و معتبر بیان شده است. به نحوی که در کشورهای اسلامی و مسلمان، مردم در این زمان ها به عبادت می پردازند.


وی عنوان کرد: ملت ایران مردمی مسلمان و هوشیار آگاه هستند و در این شب ها آنان می توانند برای عبادت با حضور در مساجد با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به عبادت خداوند متعال بپردازند.


ریگیان پور اضافه کرد: در شب های قدر مردم می توانند از خداوند متعال برای بخشش گناهانشان طلب آمرزش کنند و از ایزد منان بخواهند مشکلات پیش رو آنان را حل کند. 

وی تصریح کرد: اگر کسی در شب های قدر نماز بخواند نسبت به عبادتی که در کل طول سال می خواند از ارزش والاتری برخوردار است.


این خطیب جمعه تصریح کرد: شب های قدر بهترین فرصت برای معنویت می باشد که انسان در این لیالی صادقانه به خدا رجوع کند.


وی گفت: ماه مبارک رمضان دارای جنبه طبی می باشد به نحوی که با عبادت و نیایش به درگاه خداوند می توان به آرامش دست یافت و برای سلامتی و عاقبت به خیر شدن مردم کشورمان دعا کنیم‌.


انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdchixnzx23niwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما