تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۹
معاون سازمان صمت سیستان و بلوچستان خبر داد؛

جریمه 223 میلیون ریالی برای نانوایی های متخلف زاهدان

محمد قاسمی از تشکیل 9 فقره پرونده برای نانوایی های متخلف با ارزش 223 میلیون ریال از ابتدای اردیبشهت ماه امسال در زاهدان خبر داد.
جریمه 223 میلیون ریالی برای نانوایی های متخلف زاهدان
محمد قاسمی، معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه امسال تاکنون از نانوایی های زاهدان، 147 مورد بازرسی انجام پذیرفت که در همین ارتباط 9 پرونده تخلف به ارزش 223 میلیون تشکیل شد.

وی ادامه داد: عمده تخلفات این واحدهای نانوایی مربوط به گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه و عدم رعایت موازین بهداشتی بوده است.

این مقام مسئول با بیان این که تمامی پرونده های تخلف متشکله جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به مراجع قانونی  ارسال شده است، اضافه کرد: هم استانی ها می توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی،کم فروشی و تقلب، احتکار، انبارهای بی نام نشان و ... از طریق تماس تلفنی باشماره 124 ستادخبری این سازمان اعلام کنند.

قاسمی خاطرنشان کرد: همچنین هم استانی ها می توانند با حضور در  سازمان و ادارات صنعت، معدن و تجارت در کل استان به حوزه ستادخبری به صورت حضوری و کتبی گزارش های خود را ارائه کنند تا بازرسان این سازمان اقدام به بررسی و اعلام نتیجه کنند.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcdso0f9yt0xz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما