تاریخ انتشار :سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰
سردار محمد قنبری گفت: با تلاش و پیگیری پلیس 6 تن از اعضای یک باند شرارت های سریالی در شهر زاهدان دستگیر شدند.
پایان قدرت نمائی باند 6 نفره شرارت در زاهدان/ برخورد قاطع پلیس با قانون گریزان ادامه دارد
سردارمحمد قنبری، فرمانده انتظامی  سیستان و بلوچستان  در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در پی گزارش های مردمی مبنی بر شرارت سریالی چند مرد جوان در سطح شهر زاهدان با قدرت نمایی، حمل سلاح گرم، سرقت های مسلحانه، تیراندازی به سمت شهروندان و برهم زدن نظم و امنیت عمومی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه داشت تا این که روز گذشته اطلاعاتی در خصوص محل اختفای 6 تن از اعضای این باند شرارت در چهار نقطه از شهر زاهدان به دست آمد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی استان در اقدامی هماهنگ و منسجم این افراد در طی 4عملیات مجزا دستگیر کردند.

قنبری اضافه کرد: در این عملیات مقتدرانه در بازرسی از مخفیگاه های این باند شرارت های سریالی 2 قبضه سلاح شکاری به همراه  20 عدد فشنگ ساچمه زنی، یک قبضه سلاح کلاش به همراه یک تیغه خشاب حاوی ۱۴فشنگ جنگی، 4 تیغه چاقو و 2 تیغه شمشیر کشف شد.

وی با اشاره به توقیف سه دستگاه از متهمان خاطر نشان کرد: پليس با قاطعيت با اخلالگران نظم و امنيت در چارچوب قانون برخورد می کند، بنابراین انتظار می رود که مردم در صورت مشاهده فعاليت های مجرمانه و غير قانونی توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، در اسرع وقت از طريق تلفن 110، موضوع را اطلاع رسانی کنند تا در کمترين زمان ممکن نسبت به شناسايی و دستگيری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdchmknzx23nimd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها