تاریخ انتشار :شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۴
محمدجواد جامعی، مسئول سازمان بسیج مداحان و کانون مداحان خادمیاری رضوی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای ماه محرم تا شب شهادت امام حسین (ع) بیش از 400 بسته معیشتی توسط هیئت های مذهبی و مداحان استان توزیع شد.
بیش از 400 بسته معیشتی توسط هیئت های مذهبی و مداحان در دهه اول محرم توزیع شد/پخش 29هزارعدد ماسک در سیستان وبلوچستان
محمد جواد جامعی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون افزود: در مرحله سوم از رزمایش کمک مومنانه همزمان با آغاز ماه محرم هیئت های مذهبی و مداحان اقدام به توزیع بیش از 400 بسته معیشتی در بین نیازمندان وآسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا کردند.

وی این اقدام ارزشمند را گامی در جهت لبیک به منویات مقام معظم رهبری عنوان و ادامه داد: با شروع ایام محرم هیئت های مذهبی  و مداحان استان وظیفه خود دانستند تا به ندای معظم له لبیک گویند بر همین اساس در دهه اول  24 هزار و 200 عدد ماسک و مواد ضدعفونی در بین اقشار مختلف جامعه تهیه و توزیع شد.

مسئول سازمان بسیج مداحان و کانون مداحان خادمیاری رضوی استان بیان کرد: در این راستا هیئت‌های مذهبی و مداحان استان از ابتدای ماه محرم تا شب شهادت امام حسین (ع) اقدام به توزیع 325 بسته معیشتی و پخت و توزیع 53 هزار و  200پرس غذای گرم در حاشیه شهر بین نیازمندان کردند.

وی گفت: به همت گروه جهادی خواهران بسیح مداحان نیز در مرحله سوم کمک مومنانه هزار پرس غذای گرم پخت و توزیع شد، همچنین بالغ بر 30 بسته معیشتی، 200 قرص نان و پنج هزار عدد ماسک تولید و توزیع شد که اینها بخشی از اقدامات انجام شده در دهه اول محرم است.

جامعی اذعان کرد: طی این مدت تعداد 60 بسته معیشتی برای دومین بار توسط سازمان بسیج مداحان با همکاری سازمان بسیح سازندگی سپاه سلمان استان در بین مداحان توزیع شد.

گفتنی است در مرحله دوم از رزمایش کمک مومنانه نیز بیش از 30هزار پرس غذای گرم با حفظ کرامت انسانی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcbg9b8wrhb5ap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها