تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۴
فرمانده مرزباني سیستان و بلوچستان خبر داد؛

کشف 840 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

سرتيپ‌ دوم پاسدار محمد ملاشاهي از ناكامي قاچاقچيان و كشف 840 کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران استان خبر داد.
کشف 840 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
محمد ملاشاهي، فرمانده مرزباني سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: پس از چندين شبانه‌روز اقدامات و پيگيري‌هاي اطلاعاتي توسط معاونت اطلاعات مرزباني استان، سرنخ‌هايي از فعاليت باند حرفه‌اي قاچاق موادمخدر در منطقه مرزي اسفندك شهرستان سراوان به دست آمد و با برنامه‌ريزي دقيق عملياتي و تشديد اقدامات كنترلي، انهدام اين باند قاچاق موادمخدر را در دستور كار قرار گرفت.

فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان تصريح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي مسيرهاي احتمالي تردد قاچاقچيان و همچنين زمان برنامه‌ريزي شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق كشور مشخص شد.

وی اظهار کرد: مرزداران هنگ مرزي سراوان در قالب چندين تيم پوششي و عملياتي با اجراي هدفمند كمين منطقه مورد نظر را در كنترل خود قرار دادند و با هدايت عملياتي و پشتيباني اطلاعاتي مرزباني استان توانستند محموله موادمخدر را كشف كنند.

اين مقام ارشد در فرماندهي مرزباني استان عنوان کرد: سوداگران مرگ كه قصد داشتند موادمخدر را به وسيله 13 رأس دواب وارد كشور كنند، زماني كه خود را در كمين و محاصره مرزداران ديدند شروع به تيراندازي به سمت مأموران كردند.

ملاشاهی بیان کرد: مرزداران نیز با رعايت قانون بكارگيري سلاح اقدام به تيراندازي کردند، در نهايت با توجه به اتخاذ تاكتيك‌هاي عملياتي مناسب از طرف مرزداران، سوداگران مرگ كه عرصه را بر خود تنگ ديدند با برجا گذاشتن محموله موادمخدر و رها كردن دواب‌ها به سمت ارتفاعات كشور مقابل متواري شدند.

وی اضافه کرد: مرزداران موفق شدند در اين عمليات ضمن مهار 13 رأس دواب، مقدار 840 كيلوگرم ترياك را كشف كنند و شناسايي و دستگيري متهمين اين پرونده در دستور كار اين فرماندهي قرار دارد.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcdoz0fsyt0sk6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها