تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۴
عملیات گاز رسانی به شهر های ادیمی، محمد آباد و دوست محمد در قالب یک پکیج به طول ۱۴۰ کیلومتر آغاز شده است.
عملیات گازرسانی به 3 شهر منطقه سیستان آغاز شد
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از پایگاه خبری اوشیدا؛ گازرسانی به شمال سیستان و بلوچستان یکی از آرزوهای ۴۰ ساله مردم این خطه است که سال هاست به دلیل نبود این نعمت خدادادی باید در صف های خرید نفت و کپسول گاز سر کنند.

این در حالی است که با فرا رسیدن فصل سرما و نایاب شدن کپسول گاز در فصل زمستان نگرانی شهروندان سیستانی از این معضل تکراری آغاز شده است و از هم اکنون به فکر ذخیره گاز برای روزهای سرد زمستان هستند.

با وجود این مشکلات وعده روحانی که قرار بود در سال ۹۷ گاز را به زابل برساند هنوز عملی نشده و شهروندان همچنان برای تهیه آن دچار مشکل هستند.

در زمستان کپسول گاز کمیاب می شود

علی پودینه یکی از شهروندان شهرستان نیمروز در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: وضعیت گاز در این روها عادی است اما به محض سرد تر شدن هوا کپسول گاز در سیستان نایاب می شود.

وی افزود: بسیاری از افراد از روستاها مجبور هستند به شهر بیایند و مبلغ ۱۰۰ هزار تومانی را فقط برای کرایه کنار بگذارند تا یک کپسول گاز بتوانند تهیه کنند.

پودینه خاطرنشان کرد: از مسئولین تقاضا داریم که لوله گاز را زودتر به منطقه سیستان برسانند تا مشکل صف های طولانی خرید گاز در فصل زمستان حل شود.

گازرسانی به طول 140 کیلومتر آغاز شده است

در همین رابطه رضا پنجایی مدیر عامل شرکت ملی گاز استان با اشاره به اینکه نهضت گازرسانی با همت دولت تدبیر و امید در استان سیستان وبلوچستان شروع شده است گفت: در حوزه شهرهای شمال استان با دستور وزیر نفت پیمانکار این فاز که شرکت" شکیل ابتکار " است معرفی گردیده و این شرکت عملیات گاز رسانی به شهر های ادیمی، محمد آباد و دوست محمد را در قالب یک پکیج به طول ۱۴۰ کیلومتر آغاز کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان بيان کرد: شرکت گاز استان گیلان به عنوان گاز معین مسئولیت کار فرمایی این پروژه در شهرستان نیمروز را بر عهده خواهد داشت و پیش بینی گردیده است تا درجهت اجرای این پروژه مهم بیش از ۵۰ کیلومتر شبکه توزیع و ۱۲ کیلومتر شبکه تغذیه در شهر ادیمی اجرا نماید.




گاز منشاء خیر و برکت برای شهروندان است

محمد علی قهرمانی فرماندار شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: انتقال گاز به استان که معضل بسیار بزرگی محسوب می شد با پیگیری شرکت ملی گاز استان و همت مدیران کشوری و استانی به ثمر نشست و اکنون در بسیاری از شهرهای استان مردم از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی افزود: اجرای خط لوله گاز در شهرستان نیمروز در سال گذشته آغاز شده است و قطعا ورود نعمت گاز به حوزه سیستان و این شهرستان منشا خیر و برکت برای مردم منطقه خواهد بود.

قهرمانی بیان کرد: انشعاب آب و تلفن برخی از شهروندان در اجرای این پروژه قطعا قطع خواهد شد و از هم اکنون باید اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcc1xqso2bq1o8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما