کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت هفته بسیج انجام شد؛

توزیع بیش از ۲ هزار عدد ماسک به همراه هزار بطری محلول ضدعفونی کننده توسط بسیجیان ایرانشهری

2 آذر 1399 ساعت 9:32

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حامیان ولایت سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: به مناسبت هفته بسیج، بسیجیان این منطقه تاکنون ۲ هزار عدد ماسک به همراه هزار بطری حاوی محلول ضدعفونی کننده را بین عموم مردم توزیع کردند.


به گزارش عصرهامون، مظاهر بامری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حامیان ولایت سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره ضمن من تبریک هفته بسیج، از برگزاری رزمایش دفاع زیستی توسط بسیجیان این منطقه خبر داد و بیان کرد: خدمت کردن به مردم افتخار و یک توفیق الهی و ابدی برای جهاد گران محسوب می‌شود که رضای الهی را به دنبال دارد.

وی افزود: بسیجیان و گروه های جهادی در شهرستان ایرانشهر با روحیه برگرفته از اخلاص و معنویت تا ریشه کنی این ویروس منحوس با افتخار در کنار مردم خواهند ماند.



بامری اضافه کرد: به جهت بالا بردن سطح امنیت مردم بیش از دو هزار عدد ماسک و هزار عدد بطری حاوی محلول ضدعفونی کننده توسط بسیجیان شهرستان ایرانشهر توزیع شد.

وی اضافه کرد: شهروندان عزیز ایرانشهری جهت حفظ سلامتی خود و دیگران حتما ماسک بزنند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند تا با توکل به خدا بتوان زنجیره انتقال بیماری کرونا را قطع کرد.



انتهای پیام/


کد مطلب: 132334

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/132334/توزیع-بیش-۲-هزار-عدد-ماسک-همراه-بطری-محلول-ضدعفونی-کننده-توسط-بسیجیان-ایرانشهری

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir