تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۷
ابوذر کوثری گفت: تولید کنندگان نقش بسیار تاثیر گذاری در اقتصاد جامعه دارند و می توانند کشور را در عرصه های مختلف به خود کفایی برسانند البته این امر مستلزم این است که موانع از سر راه تولید کننده برداشته شود.
گوشت مرغ براساس درصد نهاده دریا‌فتی تحویل کشتارگاه شود/ایجاد اشتغال برای ۳۰ نفر
به گزارش عصرهامون ابوذر کوثری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در طی ماه های گذشته کشتارگاه صنعتی طیور این منطقه به دلایل مشکلات زیادی از جمله گرانی تعطیل شده بود و به تازگی شروع به کار کرده است.

وی افزود: طبق توافقات صورت گرفته بین جهاد کشاورزی و دامپزشکی و اداره صمت شهرستان ایرانشهر، تحویل نهاده به مرغداران منوط به عرضه مرغ تولیدی به کشتارگاه این منطقه بوده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: مرغداران این منطقه باید متناسب با نهاده های دریافتی مرغ تحویل کشتارگاه دهند.

وی تصریح کرد: تولید کنندگان نقش بسیار تاثیر گذاری در اقتصاد جامعه دارند و می توانند کشور را در عرصه های مختلف به خود کفایی برسانند البته این امر مستلزم این است که موانع از سر راه تولید کننده برداشته شود.

کوثری خاطرنشان کرد: امروزه وضعیت معیشتی مردم به خاطر تورم و گرانی ها به مخاطره افتاده که قسمتی از آن مربوط به ورود بی رویه دلالان به عرصه اقتصادی بوده که می خواهند همین مرغ را هم از سر سفره قشر ضعیف جامعه حذف کنند.

این مقام مسئول در ادامه، عنوان کرد: در حقیقت مشکل تامین نهاده و سبوس در ماه های اخیر در شهرستان ایرانشهر تولید کنندگان مرغ را دچار چالش کرده بود، اما این مساله نباید ساماندهی عرضه آن را در بلند مدت تحت تاثیر قرار دهد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر خاطرنشان کرد: امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین است به جهش تولید شاهد تحولات خوبی در این بخش باشیم تا تولید کنندگان بدون دغدغه خصوصا بخش خصوصی بتوانند وارد عمل شوند.

وی در پایان گفت: شهرستان ایرانشهر در بخش تولید در تمامی زمینه ها دارای قابلیت های زیادی است که اگر به آن ها پرداخته شود مشکل اشتغال حل خواهد شد.

کوثری بیان کرد: کشتارگاه مرغ تک روزانه در ایرانشهر توان تولید ۲ هزار قطعه مرغ را دارد که در صورت تامین آن از شهرستان های همجوار این ظرفیت بیشتر خواهد شد.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۳۰ نفر در کشتارگاه ایرانشهر به طور مستقیم مشغول فعالیت هستند که در آینده به ۷۰ نفر هم خواهد رسید.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcj8tev8uqetvz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما