تاریخ انتشار :شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۵
واکنش توییتری ها نسبت به سالروز تبعید مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان؛

کاربران فضای مجازی در ایرانشهر سالروز تبعید رهبر انقلاب اسلامی را با توییت واژه #خورشید_ولایت گرامی داشتند

کاربران فضای مجازی در شهرستان ایرانشهر سالروز تبعید رهبر انقلاب اسلامی را در توییتر با توییت واژه #خورشید_ولایت گرامی داشتند.
به گزارش عصرهامون به نقل از پهره؛ یازدهمین همایش خورشید ولایت در دانشگاه ولایت ایرانشهر روز پنج شنبه بیست و هفتم آذر ماه، با حضور امامان جمعه معزز و علماء شیعه و سنی استان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و مدیران و مسئولین، فرماندهان نظامی و انتظامی این منطقه برگزار شد.

کاربران فضای مجازی در شهرستان ایرانشهر و استان، سالروز تبعید رهبر انقلاب اسلامی را در فضای مجازی به ویژه توییتر با توییت واژه #خورشید_ولایت گرامی داشتند.


در این راستا یکی از کاربران توییتر نوشت: سید موسی سجادی: در سال ۵۶، حضرت آقا، مهمان ایرلنشهر بودند، زمانی که سیل خانه های مردم این شهر را خراب کرد و حکومت پهلوی هیچ کمکی نکرد، حضرت آقا همانند ستاد مدیریت بحران، آن را مدیریت کردند و کمتر از ۴۸ ساعت کلی کمک از شهرهای دیگر وارد این منطقه شد.







کاربری دیگر نوشت: کرونا هم نتوانست از حضور حداکثری مسئولین و مردم در یازدهمین همایش #خورشید_ولایت به مناسبت تبعید مقام معظم رهبری توسط رژیم پهلوی در سال ۵۷ جلوگیری کند.




همچنین یک کاربر دیگری نوشت: سال ها پیش در این منطقه زمانی که ظلمت رژیم ستمشاهی بر سر مردم سایه افکنده بود شاهد طلوع خورشید ولایت و حضور مقام معظم رهبری در این استان بودیم.



یکی دیگر از کاربران توییتر در این باره نوشت: یارب قوام راه خمینی مدام باد /جاوید رهبر ره و خط قیام باد






دیگری اشاره ای به سخن مقام معظم رهبری داشت، که ایشان فرمودند: ایرانشهر از من است و من از ایرانشهر





یک کاربر دیگر نوشت: مهم ترین دستاورد وجود نازنین رهبری در زمان تبعید در ایرانشهر نزدیک شدن دل های سنی و شیعه بود.



کاربری دیگر نوشت: آقا فقط دستور بدهند، مردم سیستان و بلوچستان منتظر یک لبیک ایشان هستند.



کاربر توییتری دیگر با اشاره به کرونا نوشت: این بیماری هم نتوانست برگزاری همایش خورشید ولایت در ایرانشهر را لغو کند.





یک کاربر دیگر نوشت: افتخار شهر ما میزبان ولایت بودن است در هر سال مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان ایرانشهر این حضور پر خیر و برکت رو با برگزاری همایش #خورشید_ولایت گرامی می دارند.





کاربر دیگری نوشت: تبعید رهبر معظم انقلاب به ایرانشهر نه تنها باعث محدودیت اقدامات انقلابی ایشان نشد، بلکه عاملی برای هوشیاری بخش دیگر از جامعه نیز شد.




همچنین کاربر توییتری دیگر نوشت: وحدت بین شیعه و سنی از برکات حضور رهبری در سیستان و بلوچستان است.




کاربر دیگر نوشت: حضور رهبری در شهرستان ایرانشهر آغازی به آشنایی و ارتباط با مردم سنی و شیعه و ادامه فعالیت های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ایشان بود.



انتهای پیام/

















  https://www.asrehamoon.ir/vdcivpaz5t1apr2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما