تاریخ انتشار :جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۲
امام جمعه ایرانشهر گفت: کشورهای اروپایی عضو برجام از ارائه قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی عقب نشینی کردند.
اروپا از ارائه قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام عقب‌نشینی کرد
به گزارش عصرهامون به نقل از پهره؛ حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی فاطمه الزهرا (س) بیان کرد: خوم و شما برادران و خواهران ایمانی را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم و تقوا همچون سپری در برابر گناهان است.

وی افزود: ابعاد شخصیت نبى اکرم را هیچ انسانی قادر نیست به نحو کامل بیان کند و تصویر نزدیک به واقعی از شخصیت اش را ارائه کند و آن چه ما از برگزیده‌ی پروردگار عالم و سرور پیامبرانِ سراسر تاریخ شناخته و دانستیم، سایه و شبحی از وجود معنوی، باطنی و حقیقی آن بزرگوار بوده است.

امام جمعه ایرانشهر تصریح کرد: در این شرايط کرونا جشن مبعث پیامبر اکرم(ص) در ایرانشهر با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور باشکوه مردم و به نحو احسن برگزار شد که بنده در اینجا از زحمات بانیان این مجلس خصوصا هئیت امنا مساجد، حسینیه ها، فاطمیه ها و شهروندان تقدیر و تشکر می کنم.

وی خاطرنشان کرد: جوسازی‌های کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران در نشست آژانس در نهایت به عقب‌نشینی آن ها منجر شد و آنان می دانند اگر اقدامی علیه کشورمان انجام می دادند در مقابل با واکنش شدیدی از سوی کشور مواجه بودند.

این خطیب جمعه اضافه کرد: موضع انقلابی مجلس در مسئله راهبردی تحریم راهبرد لغو تحریم ها بوده و کوتاه هم نخواهند آمد و به دولت نیز هم صدا با مجلس به میدان بیاید و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در جنگ اراده ها دشمنان نظام اسلامی شکست خوردند و باید آنان بدانند که ایران اسلامی هوشیارتر از هر زمانی است.

وی گفت: در روز درختکاری مقام معظم رهبری اشاره به مشکل گرانی‌ ها داشتند و ایشان تنها راه حل برون رفت مشکلات را نگاه به درون نه برجام دانستند.

حجت السلام والمسلمین عیسی بزمانی اذعان کرد: ایران کشوری غنی از معادن و تنوع آب و هوایی، نیروی جوان انقلابی و تعداد فراوانی شرکت های دانش بنیان بوده که با اصلاح در بودجه، افزایش نظارت ها، افزایش در بازار تولید و مصرف شاهد حل گرانی ها در سطح کشور خواهیم بود.

وی عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی باید در انتخابات شوراها نظارت دقیق داشته باشد و انتظار مردم از آنان این بوده که نیروهای انقلابی و مردمی را انتخاب کنند و منتخبین شامل افرادی باشند که عدم ملاحظه کاری در دستور کارشان باشد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdccxpqs42bq148.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما