تاریخ انتشار :پنجشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۷
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خبر داد؛

جابجایی بیش از 58 هزار مسافر نوروزی در سیستان و بلوچستان

تیمور باقری گفت: بیش از 58 هزار مسافر نوروزی در سیستان و بلوچستان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند.
جابجایی بیش از 58 هزار مسافر نوروزی در سیستان و بلوچستان
تیمور باقری، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: 58 هزار و 775 مسافر از 25 اسفندماه سال 99 تا چهار فروردین ماه 1400 توسط وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای استان شامل اتوبوس، مینی بوس و خودروهاي سواري كرايه برون شهری در حوزه استحفاظی این اداره کل جابجا شدند.

وی افزود: بر اساس ارزیابی های انجام شده 60 درصد جابجایی مسافر این مدت به مقاصد داخل استان و 40 درصد به مقصد خارج استان انجام شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین 36 هزار و 669 مسافر در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی از سایر استان ها وارد استان شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با تاکید بر پرهیز هموطنان از سفرهای غیر ضروری، اذعان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل مسافر ابلاغ شده و به منظور رعایت  طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ناوگان حمل ونقل مسافری با ظرفیت 50 درصد در حال خدمات رسانی به مسافرین گرامی  می باشند.

باقری خاطر نشان کرد: در حال حاضر 2 هزار و 578 راننده مسافری فعال، 907دستگاه ناوگان اتوبوسی، هزار و 467 دستگاه ناوگان مینی بوسی و 775 دستگاه ناوگان سواری فعال در سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می دهند.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdccoeqse2bq1x8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما