تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۵
نسیم آهنی گفت: با توجه به جولان کرونا در سیستان و بلوچستان مردم از هرگونه دید و بازدید در روز عید قربان خودداری کنند.
از هر گونه دید و بازدید در عید قربان خودداری شود/کرونا؛ خطری جدی برای زنان باردار
به گزارش عصرهامون نسیم آهنی، جراح و پزشک متخصص زنان در بیمارستان ایران ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در راستای درگیری بیماری کرونا همه ما روزهای بسیار سختی را می گذرانیم و با شدت و وسعتی که این ویروس در انتشار دارد سبب نگرانی مان شده است.

وی افزود: اکنون سیستان و بلوچستان در وضعیت قرمز قرار گرفته و در راستای تزریق واکسن هیچ کس نباید واهمه داشته باشد و در اسرع وقت و با توجه به نوبت دهی حتما اقدام کند، همانگونه که پرسنل و کادر درمانی علیه کرونا واکسینه شدند.

این پزشک متخصص زنان تصریح کرد: کرونا یک بیماری عجیب و غریب نیست و وقتی فردی متوجه شد که به آن مبتلا شده این را بپذیرد که حهت تسریع در درمان باید به بیمارستان مراجعه کند و آن جا پذیرش شود.

وی اضافه کرد: وقتی فرد مبتلا به کرونا به موقع به بیمارستان مراجعه می کند در حقیقت در درمان زودهنگام خود گام موثری برداشته است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز در تجمعات حتما از ماسک استفاده کنند و مادران باردار که از ضعف سیستم ایمنی برخوردار هستند و جز گروه های پرخطر در مبتلا به کرونا محسوب می شوند باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به سایر اقشار حساسیت بیشتری داشته باشند.

آهنی خاطرنشان کرد: کرونا بزرگ و کوچک نمی شناسد و تنها فرد کمک کننده در عدم ابتلا به این بیماری خودتان هستید که با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی می توانید در حفظ سلامتی تان نقش آفرینی کنید.

وی عنوان کرد: اکنون به عید قربان نزدیک هستیم و باید در این روزها از دورهمی و مهمانی رفتن به صورت جدی پرهیز شود.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcfj1dytw6dmva.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما