کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در دیدار با جانباز 70 درصد مطرح شد؛

جانبازان پیام‌ رسان راه و منش شهدا هستند

3 شهريور 1400 ساعت 23:52

فرمانده قرارگاه شهید عملیاتی معمار شهرستان ایرانشهر گفت: جانبازان گرانقدر ما، شهدای زنده ای هستند که از آنان به عنوان پیام رسان شهدا و حجت الهی در میان ملت شریف ایران اسلامی یاد می شود.


به گزارش عصرهامون به نقل از پهره؛ سردار محمد ناظری، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار به همراه بامری، معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، حیدر بامری، معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان ایرانشهر با جانباز 70 درصد سردار لال بخش بامری و خانواده اش دیدار کردند.

سرتیپ دوم پاسدار محمد ناظری، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار در این دیدار بیان کرد: هر چه در راه تکریم خانواده هاي معظم شاهـد و ایثارگر تلاش شود، کم بوده و خـدمت به خانواده هاي معظم شـهدا و جانبازان که در راه خـدا از جان خویش خالصانه گذشتند، کاري ارزشمند و عبادت است.

وی افزود: جانبازان گرانقدر ما، شهدای زنده ای هستند که از آنان به عنوان پیام رسان شهدا و حجت الهی در میان ملت شریف ایران اسلامی یاد می شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: جانبازان معزز با تحمل سختی ها و مرارت های ناشی از جراحت های دوران دفاع مقدس، الگوی مقاومت، پایداری و نمونه بارزی از فداکاری های رزمندگان اسلام برای نسل های آینده هستند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر با اشاره به روحیه انقلابی و ولایت مداری جانبازان گرانقدر، خاطرنشان کرد: همسران و خانواده هایشان در کنار این عزیزان همچون کوه استوار و شکیبا موجب افزایش روحیه و شادابی آنان می شوند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 141158

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/141158/جانبازان-پیام-رسان-راه-منش-شهدا-هستند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir