تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۷
معاون اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان:

طرح تشدید حفاظت از اراضی دولتی در سیستان و بلوچستان اجرا می شود

مرتضی مقدسی از اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی دولتی تحت اختیار این اداره کل در ایام تعطیلات پیش رو در هفته آینده برای پیشگیری از هرگونه تخلف و تصرف احتمالی خبر داد.
طرح تشدید حفاظت از اراضی دولتی در سیستان و بلوچستان اجرا می شود
مرتضی مقدسی معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون از اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی دولتی تحت اختیار این اداره کل در ایام تعطیلات پیش رو در هفته آینده برای پیشگیری از هرگونه تخلف و تصرف احتمالی خبر داد.

وی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن تعطیلات پیشِ رو به مناسبت رحلت نبی مکرم اسلام(ص)، شهادت امام‌حسن(ع) و شهادت امام رضا (ع )، ۴۰ نفر از عوامل یگان حفاظت اراضی استان برای پیشگیری از هرگونه تخلف و تصرف به اراضی دولتی و مقابله با آن در آماده باش کامل هستند.  

این مقام مسئول افزود: با توجه به حساسیت‌های موجود و امکان سوءاستفاده افراد سودجو از فرصت تعطیلات، مقرر شد هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی و پلیس پیشگیری و یگان‌های انتظامی انجام شود.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره‌کل به صورت شبانه‌روزی و مستمر عرصه‌ های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند تا به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی کنند.

مقدسی ادامه داد: شهروندان می‌توانند با سامانه تلفن گویای ۱۶۵۶ تماس گرفته و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی دولتی را به یگان حفاظت اعلام کنند.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcji8evhuqexvz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما