کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری:

جابجایی بیش از یک میلیون و900 هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان

17 مهر 1400 ساعت 7:57

تیمورباقری گفت: یک میلیون و 989 هزار و 325 تن کالا با 120 هزار و 459 سفر باری در شش ماهه نحست سالجاری توسط ناوگان باری درحوزه تحت پوشش این اداره کل جابجا شده است.


 تیمورباقری معاون حمل و نقل اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با عصرهامون با بیان اینکه 69 شرکت حمل ‌و نقل داخلی استان کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند، اظهار داشت: فرآورده های نفتی , سیمان  و مصالح ساختمانی عمده کالاهای حمل شده در این مدت را تشکیل می دهند.

وی حمل کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم را اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان دانست و گفت: با توجه به بیماری کرونا، دستور العمل های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل ابلاغ و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز در پایانه های بار استان اجرایی و کنترلهای لازم توسط کارشناسان این اداره کل روزانه درحال انجام می باشد .

معاون حمل و نقل اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش و فعالان حوزه حمل و نقل جاده ای گفت: وضعیت حمل و نقل عمومی جاده ای کالا در حال حاضر در سیستان و بلوچستان کاملا عادی و روان است.

باقری در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 8 هزار و 791 راننده، 6 هزار و 609 دستگاه ناوگان باری با متوسط عمر افزون بر 14 سال و3 پایانه بار در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای داخلی کالای سیستان و بلوچستان فعالیت می نمایند.


انتهای پیام/


کد مطلب: 142446

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/142446/جابجایی-بیش-یک-میلیون-و900-هزار-تن-کالا-سیستان-بلوچستان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir